جریان فعالیت های دانش بنیان را وارد جامعه شهری و روستایی کشور کنیم

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ششمین حضور خود در سلسله برنامه های فجر انقلاب در مساجد شاخص در مسجد جامع نارمک با اشاره به اهمیت فعالیت های دانش بنیان در کشور، تاکید کرد: باید جریان فعالیت های دانش بنیان را وارد جامعه شهری و روستایی کشور کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در ششمین حضور خود در سلسله برنامه های فجر انقلاب در مساجد شاخص در مسجد جامع نارمک تهران بعد از تفسیر و تبیین آیاتی از سوره تغابن در زمینه اهمیت، توصیف و امر به تقوا گفت: شهدا مصداق آیه«فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ» هستند.همه ما وامدار خون شهدا هستیم و باید پاسخگوی خون تک تک آنها باشیم. من شهدای انقلاب اسلامی را مظلوم تر از بقیه شهدا می دانم.
وی ادامه داد: تعریف جامعه امروز با تعریف جامعه زمان انقلاب متفاوت است . آن زمان جامعه ما جمعیت کمتری داشت و ما با طاغوت کوچک که شاه بود، مبارزه می کردیم. آن دوران گذشت و امروز چهل سال است که ما با آمریکا یعنی؛ طاغوت بزرگ در جنگ هستیم.
خاموشی با بیان اینکه هزاران شبکه ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند، افزود:جریان هژمونی رسانه ای غرب در تلاش است تعریف جدیدی به جامعه ما القا کند.
وی گوشزد کرد: در جامعه امروز دامنه فناوری و تبادل داده ها به صورت بی نهایت به اشکال مختلف در وسیله ای کوچک به نام موبایل تجمیع شده است و ما کار سختی برای مدیریت صحنه داریم. تعریف نسل سوم انقلاب اسلامی با نسل اول آن کاملا متفاوت است.
خاموشی با تاکید بر اینکه جریان تحلیل داده ها بشر را از تفکر باز می دارد، تصریح کرد: باید تعریف جامعه فعلی را به دست بیاوریم و بر اساس شاخصه های آن برنامه ریزی کنیم. ما با استفاده از شرایط و ویژگی های جامعه فعلی مدل حکومت اسلامی را به تمام دنیا صادر کرده ایم.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم برون رفت کشور از درآمد نفتی و خام فروشی نفت به تبیین پیشرفت های علمی کشور در زمینه فناوری نانو، الکتروموتور و تجهیزات پزشکی پرداخت و اظهار کرد:رهبر انقلاب مختصات فعالیت های دانش بنیان در کشور را به صورت نقطه به نقطه پیگیری می کنند.جریان فعالیت های دانش بنیان باید در قالب های مختلف به زندگی شهری و روستایی ما وارد شود.

منبع خبر

→ خواندن مطلب قبلی

رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندکان در سی و ششمین دوره‌ مسابقات قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

روحانی نژاد : حمایت از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید سازمان اوقاف است‌

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =