مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در تولید موتورسیکلت‌های برقی

عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان توسن از حمایت و مشارکت سازمان اوقاف از تولید موتورسیکلت های برقی و عرضه دو مدل محصول جدید در سال ۹۹ توسط این شرکت خبر داد.
محمد امین رحیمی عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان توسن در گفتگو با روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های سازمان اوقاف از پروژه های علمی گفت: شرکت دانش بنیان توسن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با ارائه راهکارهای خلاق و مشاوره های استراتژیک در زمینه وسایل حمل و نقل برقی آغاز کرده است و از ابتدای سال ۱۳۹۸ با حمایت و سرمایه گذاری سازمان اوقاف توانست محصولات خود را به تولید انبوه برساند.

وی اظهار کرد: توسن، طراحی، مهندسی و ساخت محصولات را با استفاده از تکنولوژی برتر خود، هوشمند، ایمن تر و سازگارتر با محیط زیست ساخته است و توانسته در تقابل با مشخصات فنی روز دنیا و قیمت، به تعادلی استثنایی برسد و تجلی این امر در تولید پک باتری و قوای محرکه موتور سیکلت دیده می شود.

رحیمی عنوان کرد: شرکت توسن با تولید موتورسیکلت های برقی نقش مؤثری در کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا دارد که به دنبال آن هزینه های اقتصادی نیز کاهش می یابد. این فناوری قبلاً به صورت وارداتی در ایران تأمین می شد، با طراحی قطعات این موتور توسط اعضای تیم این مجموعه که از نخبگان فارغ التحصیل بهترین دانشگاه های کشور هستند، شرکت دانش بنیان توسن توانست تولید محصولات و ساخت باتری های مطابق استاندارد اروپا را آغاز کند و در حال حاضر این شرکت چهار مدل محصول دارد و دو مدل دیگر نیز در سال ۹۹ عرضه می شود.

وی افزود: تفاوت شرکت توسن با برندهای دیگر این است که علاوه بر عرضه موتورهای برقی هوشمند، باتری های لیتیومی نیز تولید می کند و برای کاربری های مختلف محصولاتی با توان بالا از ۳ تا ۹ کیلووات دارد. موتورها نیز بین ۵۰ تا ۲۴۰ کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ دارای آپشن انتخابی برای مشتریان هستند.

رحیمی به نقش کلیدی سازمان اوقاف در تأمین سرمایه و رونق تولید این شرکت اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف همزمان با شروع تولید انبوه در این شرکت ورود پیدا کرد، قبل از آن تولید انبوه شروع نشده بود. تا راه اندازی خط تولید و گرفتن مجوز که پروسه سنگینی بود پیش رفته بودیم و همزمان با ورود سازمان اوقاف وارد تولید انبوه شدیم.

عضو هیئت مدیره شرکت توسن با اشاره به دو محصول جدید که امسال توسط این شرکت عرضه می شود، تصریح کرد: یک محصول کلاس کار است که هم از لحاظ قابلیت فنی قابل رقابت است و هم از نظر قیمت سعی شده کلاس اقتصادی باشد و محصول دیگر بین کلاس اسکوتر و کلاس کار است که با هدف سازمانی و بهره مندی عموم مردم طراحی شده. این محصولات استانداردها را طی کرده اند و تا سه ماه آینده عرضه خواهند شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از نگاه حمایتی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش صنعت و تولید، گفت: اگر حمایت و نگاه و فکر ایشان نبود شاید هیچوقت این اتفاق که از موفقیتی بزرگ در کشور محسوب می شود، نمی افتاد. اما به یمن حمایت های صورت های گرفته می توانیم با افتخار بگوییم که در صنعت موتور توانسته ایم محصولی داخلی تولید کنیم که می توانیم حتی به صادرات هم برسانیم، البته تاکنون توانسته ایم به بازار عراق ورود پیدا کنیم. امیدواریم ایران بتواند منشأ تولید موتورسیکلت های برقی در خاورمیانه و عرضه به اروپا باشد و بتوانیم با رسیدن به این مرحله قدردان عملی زحمات و اعتماد مدیریت سازمان اوقاف به بخش جوان و دانش بنیان کشور باشیم .

منبع خبر

→ خواندن مطلب قبلی

نهادهای دینی و مذهبی و بقاع متبرکه پیشتاز مقابله با بیماری کرونا در استان سمنان بودند

خواندن مطلب بعدی ←

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط اوقاف کرمانشاه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + بیست =