توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته تبرکات‌ مهدوی توسط اوقاف کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج)، تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تحت عنوان “تبرکات مهدوی” از محل عواید موقوفات استان و از سوی مراکز افق بقاع متبرکه میان مردم استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه از استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی گفت: با توجه به اینکه امسال به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن تجمعات در کشور و تعطیلی موقت بقاع متبرکه، همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج)، تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تحت عنوان “تبرکات مهدوی” از سوی مراکز افق بقاع متبرکه میام مردم استان توزیع شد.
وی افزود: یکی از برنامه های طرح نسیم انتظار، راه اندازی ۳۱۳ کاروان جشن و شادی در سراسر کشور است که ۸ کاروان نیز در استان با اجرای برنامه های مولودی خوانی و نورافشانی به راه افتاد.
حجت الاسلام صالحی توزیع نان صلواتی از ۹ نانوایی شهرستان سرپل ذهاب میان مردم را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای اجرای این طرح دانست.
وی ادامه داد: همچنین بسته های تغذیه ای میان وعده میان کادر درمان بیمارستان های استان که درگیر بیماری کرونا هستند توزیع شده و ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف استان ، ذبخ گوسفند در بقاع متبرکه مجری طرح و توزیع میان نیازمندان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در روز نیمه شعبان توسط این اداره کل و مراکز افق بقاع متبرکه از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه اعلام کرد.
حجت الاسلام صالحی در پایان قرائت دعای فرج و سلامتی امام زمان از بلندگوی بقاع متبرکه در شب نیمه شعبان، پخش دعای عهد، دعای توسل، زیارت آل یاسین، مناجات شعبانیه ، دعای هفتم صحیفه سجادیه و… را از بقاع متبرکه از برنامه های ویژه ماه شعبان دانست.

منبع خبر

→ خواندن مطلب قبلی

تعویق زمان برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

خواندن مطلب بعدی ←

بازگشایی صحن‌های امامزادگان در سراسر کشور/ تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 5 =