حقوق وقف توسط دستگاه‌های بدهکار پرداخت شود

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند.

به گزارش رسامدیا، غلامرضا شریعتی؛ نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد خدمات‌رسانی خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مردم بودیم و در همین راستا کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده بود.

وی به فعالیت‌های اجتماعی اوقاف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای رزمایش ضیافت همدلی اقدام خداپسندانه‌ای بود که به گفته مسئولان اوقاف ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در ادامه به اهمیت مسئله وقف و احیای موقوفات اشاره کرد و گفت: بیشتر موقوفات مازندران مربوط به اهل بیت و امام حسین (ع) است و همین مسئله وظیفه ما را سنگین کرده است تا حافظ موقوفات اهل بیت(ع) باشیم.

شریعتی بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند و عدم پرداخت حق موقوفه اشکال شرعی دارد.

وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی حامی موقوفات و سازمان اوقاف هستیم، خاطرنشان کرد: در احیای موقوفات باید حق مردم و حق وقف بر اساس قانون لحاظ شود و اینطور نباشد که حق یک کدام از آنها تضییع شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در احیای موقوفات و برطرف کردن مشکلات مردم این آمادگی را داریم که هرکجا نیاز به حضور ما باشد حضور پیدا کنیم و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.

→ خواندن مطلب قبلی

«حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان» از اولویت‌های سازمان اوقاف است

خواندن مطلب بعدی ←

«موسسه مدارس وقفی» برای ساماندهی رقبات آموزشی تشکیل شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهارده =