تلاش سازمان اوقاف برای تجاری‌سازی طرح‌های تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه توجه به دانش بومی باعث کم رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، گفت: سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش‌بنیان‌ در راستای تجاری‌سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان تولید موتورهای برقی (توسن) اظهار کرد: طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم؛ برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به دانش بومی باعث کم رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، افزود: لازم است با تلاش و تکیه بر نیروهای داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تا کنون نیز موفق عمل کرده‌ایم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: اشتغال‌زایی و صرفه جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد؛ سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش‌بنیان‌ در راستای تجاری‌سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است؛ در این میان معاونت بهره وری سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به اهمیت کار و اشتغال‌زایی، تاکید کرد: با کمک وزارت نیرو و استانداری البرز روند کار در حوزه مربوطه در شرکت‌های دانش‌بنیان را تسریع می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف این است که مردم محصولاتی مانند موتور سیکلت‌های الکترونیکی را در بازار ببینند و با دانش بومی مملکت و جوانان کشور خود از نزدیک آشنا شوند.

→ خواندن مطلب قبلی

تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی اجرای نیات

خواندن مطلب بعدی ←

عبور از تحریم‌ها با تکیه بر دانش بومی/ لزوم استفاده از انرژی خورشیدی برای صادرات برق

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =