حضور خادمین بقاع متبرکه در کنار رزمندگان جبهه سلامت برای مبارزه با کرونا

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات در کشور تاکید کرد و گفت: مجموعه اوقاف و خادمین بقاع متبرکه در کنار رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم حضور داشته و دارند.

به گزارش رسامدیا، علی بابایی‌کارنامی؛ نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در این دیدار بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات در کشور تاکید کرد و گفت: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در احیای موقوفات و زنده نگه داشتن فرهنگ وقف در مازندران صورت گرفته است.

علی بابایی‌کارنامی با بیان اینکه اجرای نیات موقوفات در مازندران امینانه و بر اساس نیت واقف انجام می‌شود و آثار و برکات آن در جامعه نیز مشهود است، افزود: کمک به نیازمندان و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اوقاف مازندران در استان شایسته قدردانی و این خدمات در ایام شیوع ویروس کرونا به خوبی مشهود بوده است.

وی تاکید کرد: مجموعه اوقاف و خادمین بقاع متبرکه در کنار رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم حضور داشته و دارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با تاکید بر اینکه فعالیت‌های اثرگذار و خدمت‌رسانی اوقاف مازندران به جامعه باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: رویکرد جهادی و انقلابی مدیریت اوقاف و امور خیریه مازندران موجب شده تا اعتمادسازی مناسبی در جامعه نسبت به وقف صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و گزارش‌ها طی سه سال اخیر شاهد افزایش تعداد موقوفات و اجرای نیات موقوفات در مازندران هستیم که این مسئله جای قدردانی و حمایت دارد و مجلس شورای اسلامی نیز از فعالیت‌های خیریه اوقاف حمایت می‌کند.

 

 

→ خواندن مطلب قبلی

آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه برق در شهرستان ازنا

خواندن مطلب بعدی ←

«وقف» بهترین راهکار برای ایجاد درآمد پایدار است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفت =