موقوفاتی که به پویش همدلی و کمک مومنانه پیوستند

در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش همدلی و کمک مومنانه در زنجان با بهره‌گیری از محل عواید موقوفات اجرا می‌شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام مختار کرمی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش همدلی و کمک مومنانه با اهتمام اداره کل اوقاف استان زنجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این اقدام نیکو را در راستای اجرای نیت واقفین خیاندیش منطقه و به لحاظ تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب‌دیده در جال اجرا است، تصریح کرد: توزیع بسته‌های غذایی در قالب این طرح از محل عواید موقوفات انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع ۸ هزار بسته غذایی در قالب طرح ضیافت همدلی و رزمایش مومنانه خبر داد و افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت سفید و قرمز، خرما، ماکارونی، رب گوجه، قند و تن ماهی بود.

کرمی ادامه داد: خانواده‌های نیازمندی که مشمول این کمک‌ها بودند، با همکاری دستگا‌ه‌های حمایتی شناسایی و توزیع کمک بین آنها انجام شد.

وی به نقش تاثیرگذار مراکز افق در اجرای طرح ضیافت همدلی اشاره کرد و گفت: این مراکز با محوریت امامزادگان فعالیت دارند و خوشبختانه کمک شایانی در کمک‌ها داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به سایر کارکردهای مراکز افق نیز اشاره کرد و یادآور شد: مرکز افق فعالیت اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را انجام می‌دهد؛ به‌طور مثال، واحد اجتماعی موظف شده آسیب‌های اطراف امامزادگان را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل ارائه دهد.

→ خواندن مطلب قبلی

رقابت واقفین سمنانی در سال 99

خواندن مطلب بعدی ←

عواید موقوفه آقاباباخان شیراز برای کمک به محرومان سیستان و بلوچستان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 7 =