واقفینی که به فکر حافظان روشندل هستند

در راستای اجرای امینانه نیت واقفان کردستان و به‌منظور حمایت از فعالان قرآنی به ۴۰ نفر از حافظان روشندل قرآنی استان کردستان سبد کالا اهدا شد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمد کاروند؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیت واقفان کردستان و به‌منظور حمایت از فعالان قرآنی در این ایام سخت شیوع کرونا به ۴۰ نفر از حافظان روشندل قرآنی استان کردستان سبد کالا اهدا شد.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با شناسایی حافظان ۱ تا ۳۰ جزء روشندل استان و اهدای این سبد کمک معیشتی تلاش دارد گامی در راستای حمایت از فعالان قرآنی متضرر شده در این ایام بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار سبد کالا بین اقشار مختلف جامعه از محل موقوفات استان کردستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه تمام این اقلام شامل برنج، گوشت، ماکارونی، خرما و غیره از محل درآمد موقوفات خیراندیش استان تأمین شده است، یادآور شد: در ایام شیوع کرونا صف مسابقه و سبقت گرفتن در کار صدقه شروع شده و هرکس باید به اندازه توان در این حوزه ورود پیدا کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

شهر مناره‌ها به روایت تصویر

خواندن مطلب بعدی ←

موقوفاتی برای تحقق شعار سال 99

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =