بهره‌مندی 100 زوج از عواید طرح «پیوند آسمانی» با اجرای امینانه نیات واقفان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای هشتمین سال پیاپی در استان، پیش‌بینی می‌شود بیش از 100 زوج از عواید این طرح با اجرای امینانه نیات واقفان بهره‌مند شوند.

 به گزارش رسامدیا؛ بمناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جلسه ای در این خصوص در اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مهرابی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در این جلسه به تشریح برنامه پیوند آسمانی پرداخت و دستورالعمل و روال کار در این برنامه را برای اعضا بیان نمود.

معاون فرهنگی اوقاف با اشاره به اینکه این طرح برای هشتمین سال پیاپی اجرا می شود گفت: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه امکان برگزاری جشن ویژه مشابه هر سال وجود ندارد ولی اهداء جهیزیه به زوج های جوان همچنان در اولویت برنامه ها بوده که ان شالله در روز عید غدیر با حفظ کرامت شاهد بهره مندی تعدادی از نوعروسان هم استانی از این طرح باشیم.

وی هدف از اجرای این طرح را اجرای امینانه نیات واقفان و حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان عنوان کرد و افزود: اوقاف استان چهارمحال و بختیاری امسال با شعار هر “امامزاده یک جهیزیه” هیات امناء و خیرین را جهت شرکت در این طرح ترغیب نمود.

علی مهرابی با بیان اینکه سال گذشته از محل موقوفات مرتبط ۳۰ زوج از عواید طرح «پیوند آسمانی» بهره‌مند شدند، تصریح کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود، بیش از ۱۰۰ زوج جوان در زمره بهره‌مندان این طرح قرار گیرند.

معاون فرهنگی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های سازمان اوقاف ترویج موقوفات با نیات جدید و ایجاد وقف های مشارکتی است، تاکید کرد: همت بلند خیران و واقفان در استان می‌تواند زمینه ی بهرمندی بیشتر زوجهای جوان از مواهب این طرح را فراهم کند و امیدواریم بتوانیم با ایجاد وقف های جدید با موضوع پیوند آسمانی و ازدواج آسان همیار خانواده هایی باشیم که شرایط تامین جهیزیه برای فرزندان خود را ندارند.

سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، با عنوان روز ازدواج نامگذاری شده که طرح پیوند آسمانی از سوی اوقاف نیز از ۱ ذی الحجه آغاز و تا ۱۸ ذی الحجه همزمان با عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

خیران و علاقه مندان جهت شرکت در این طرح می توانند به ادارات اوقاف شهرستان مراجعه و یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۲۱۸۸۱ داخلی ۳۱۱۶ و ۳۱۰۵ تماس حاصل فرمایند.

→ خواندن مطلب قبلی

رقبات آموزشی احیا، بازسازی و ساماندهی می‌شوند

خواندن مطلب بعدی ←

اتمام عملیات راه‌اندازی ۸ نیروگاه انرژی خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 2 =