تأسیس سه مرکز دانش بنیان توسط سازمان اوقاف

سازمان اوقاف و امور خیریه در حال تأسیس ۳ مرکز دانش‌بنیان در البرز، ساختمان قدیم سازمان اوقاف و مازندران است.

به گزارش رسامدیا، شرایط تحریم اگرچه سختی هایی برای مردم داشته، اما موجب شده به توان داخلی تکیه شود و شرکت های دانش بنیان که به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید از آنها هستند، جایگزین همان چیزی که از خارج وارد می شد، خواهند شد. در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دانش‌بنیان اقداماتی در دستور کار خود دارد و در حال تأسیس ۳ مرکز دانش‌بنیان در البرز، ساختمان قدیم سازمان اوقاف و مازندران است.

موضوع تکیه بر توان داخلی از مواردی است که از سوی این سازمان مورد توجه قرار گرفته، زیرا تکیه بر تولید داخلی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و نیاز امروز کشور در شرایط تحریم های ظالمانه خوداتکایی و تکیه بر تولید ملی است و نمونه بارز اتکاء به تولید داخلی شرکت های دانش بنیان هستند.

امروز با هدف گذاری‌ای که در سازمان اوقاف و امور خیریه به دستور ریاست سازمان مد نظر است، مقرر شده است که حداکثر حمایت از شرکت های دانش بنیان صورت پذیرد. البته با رعایت این موضوع که مدیریت به دست همین شرکت ها باشد و آنها برای موقوفات دراختیارشان منفعت کسب کنند.

همچنین سازمان اوقاف با شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید دارو و تهیه تجهیزات پزشکی همکاری دارد، ضمن اینکه قرار است، در حوزه دانش بنیان به زودی مرکز نوآوری افتتاح شود و در بلندمدت پارک علم و فناوری و کارخانه نوآوری ایجاد خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

مشارکت سازمان اوقاف در اجرای طرح قرآنی 1454

خواندن مطلب بعدی ←

داوری مسابقات قرآن ساماندهی و از حالت سلیقه‌ای خارج می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =