دانشجویان ارشد و دکتری حمایت می‌شوند

سازمان اوقاف و امور خیریه از پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآن، عمران، مدیریت و … حمایت می‌کند.

به گزارش رسامدیا، معاونت توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه برای هدایت پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی به سمت حل نیازهای کشور و استفاده بهینه از نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده توسط دانشجویان در راستای تحقق رسالت و مأموریت‌های این سازمان، فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، عمران و معماری، قرآن، اوقافی و حقوقی، بهره‌وری اقتصادی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی، را اعلام کرد.

لازم بذکر است، دانشجو باید عنوان و موضوع تحقیق را با هماهنگی گروه پژوهش سازمان انتخاب کند و پس از آگاهی از تأیید عنوان در سازمان،  نسبت به تصويب موضوع و ابلاغ موضوع در دانشگاه اقدام کرده و پروپوزال اولیه را ارسال نماید.

همچنین، دانشجویان باید پس از برگزاری جلسه دفاع از پايان نامه و نهايی شدن آن سه نسخه از پايان‌نامه مجلد شده به همراه فایل WORD و PDF آن و خلاصه پایان‌نامه در حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه را به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، سازمان اوقاف و امورخیریه، اداره کل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی، گروه پژوهش ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۴۸۷۲۴۰۲ – ۶۴۸۷۲۴۰۶ تماس حاصل کنند.

پایان‌نامه و رساله پس از بررسی و تأیید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت‌بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند.

→ خواندن مطلب قبلی

بُعد اجتماعی بقاع متبرکه در ایام شیوع کرونا پررنگ‌تر شد

خواندن مطلب بعدی ←

1860 موقوفه درمانی در کشور فعالیت می‌کنند/ تأسیس سه مرکز دانش‌بنیان توسط سازمان اوقاف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =