اهدای سبد کالا به خانواده‌های نیازمند از محل عوائد موقوفه «آقارستم»

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ از اهدای سبد کالا به ۱۱۰ خانواده نیازمند قائمشهری از محل عوائد موقوفه «آقارستم» خبر داد.

به گزارش رسامدیا، رزمایش مؤمنانه (تبرکات علوی) از محل عوائد موقوفه غیرمتصرفی «آقارستم روزافزون» در بقعه متبرکه یوسف رضا (ع) قائمشهر با حضور رئیس اداره اوقاف قائمشهر و سیمرغ، فرماندار شهرستان و وکیل متولی موقوفه «آقارستم» برگزار شد.

علی فتحی؛ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اهدای سبد کالا به خانواده‌های نیازمند در لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز رفع نیاز این خانواده‌ها در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، انجام گرفت.

وی افزود: در این رزمایش، همزمان با عید سعید قربان به ۱۱۰ خانواده نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان، سبد کالا به ارزش ۲ میلیون و پانصد هزار ریال اهداء شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ خاطرنشان کرد: مرحله بعدی رزمایش مومنانه (تبرکات علوی) همزمان با عیدسعید غدیرخم در بقعه متبرکه یوسف رضا (ع) با اهدای سبد کالا به تعداد بیشتری از خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

سازمان اوقاف ۱۱۰ هزار سبد غذایی بین افراد نیازمند توزیع می‌کند

خواندن مطلب بعدی ←

اعلام شماره حسابهای مشارکتهای مردمی در طرح‌های سازمان اوقاف/ ۵۵۳ موقوفه برای کمک به دانش‌آموزان احصاء شده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 13 =