برگزاری دعای عرفه در 45 بقعه متبرکه استان فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری دعای عرفه در ۴۵ بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام سید عباس موسوی با اشاره به برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه سطح استان، اظهار داشت: مراسم دعای عرفه در روز پنج شنبه نهم مرداد ماه در ۴۵ بقاع متبرکه سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دعای روز عرفه در بقاع متبرکه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در بسیاری از بقاع متبرکه به صورت غیرحضوری برگزار می شود اما در صورتی که وضعیت شهری سفید یا زرد باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی مراسم دعای عرفه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس عنوان کرد: مراسم دعای عرفه در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) قطعا به صورت مجازی با مدیحه سرایی حاج کاظم محمدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم دعای عرفه در استهبان به صورت حضوری با مدیحه سرایی سید عباس انجوی، همچنین در حرم مطهر علی بن حمزه با مدیحه سرایی حاج عباس زحمتکشان و در امامزاده حسین(ع) نیز هاشمی به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

طبق گفته حجت الاسلام موسوی به منظور رعایت مسائل بهداشتی زائران باخود کتب ادعیه، جانماز، چادر نماز و ماسک همراه داشته باشند، البته در ورودی‌های امامزادگان ماسک، کیسه نایلون و مواد ضدعفونی کننده دست، در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

→ خواندن مطلب قبلی

راه‌اندازی انجمن یاوران وقف یکی از راه‌های مؤثر تحقق وقف‌های جدید است

خواندن مطلب بعدی ←

میزبانی آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر(ع) از میهمانان عرفه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − یک =