احیای سنت قدیمی در ایام محرم توسط سازمان اوقاف

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این سازمان به‌منظور ترویج شعائر حسینی و حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده که دارای تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خریداران بوده است.

به گزارش رسامدیا، رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در گذشته رسمی بوده که در مناسبت‌های گوناگون، پرچم و بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند اما با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی، این سنت به فراموشی سپرده شده است، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا شده است، گفت: این کتیبه دارای تخفیف صددرصدی بوده و درخواست‌کنندگان هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کردند و این کتیبه برایشان ارسال شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، افزود: عزاداران حسینی  که موفق به خریداری این کتیبه شده اند می توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتک «این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

معممی‌مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کتیبه در سایت عقیق (aghighshop.ir) وجود ندارد و عزاداران حسینی در مرحله اول توانستند با مراجعه به  این سایت ، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را خریداری کنند و در تلاش بر ای تامین اعتبار مرحله دوم هستیم.

→ خواندن مطلب قبلی

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از محل موقوفات بین نیازمندان

خواندن مطلب بعدی ←

سازمان اوقاف و امور خیریه همراه با سوگواران حسینی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =