توهین به مقدسات آزادی بیان نیست نمایش حقارت غرب است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه فرهنگ کشورهای غربی به زوال رفته است، گفت: توهین به مقدسات هیچوقت آزادی بیان نیست بلکه آنها حقارت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش رسامدیا، مراسم محکومیت توهین به قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) با حضور جمعی از مردم و روحانیون در حوزه خاتم الانبیا شهرستان بابل برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام غلامرضا عادل بیان کرد: اینگونه اقدامات کشورهای مدعی که به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند، نفرت مردم از کشورهای غربی را بیشتر می‌کند.
وی اظهار کرد: هدف دشمنان در طول ۱۴۰۰ سال گذشته این بود چراغ اسلام را خاموش کنند ولی می‌بینیم که هر روز بر عظمت این حرکت افزوده شد باید گفت همه اینها اعجاز کلام رسول خدا(ص) بوده که برای ما روشن شد.
جمعی از مردم و روحانیون حوزه علمیه  خاتم الانبیا شهرستان بابل نفرت و انزجار خود را از اهانت وقیحانه صورت‌گرفته اخیر در کشورهای غربی به کلام‌الله مجید و ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) اعلام کردند.
این مراسم در حالی با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد که حاضرین شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه سر دادند.
شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای خود، نفرت و انزجار از اهانت وقیحانه صورت‌گرفته اخیر در کشورهای غربی به کلام‌الله مجید و ساحت قدسی رحمه‌للعالمین، نبی مکرم اسلام(ص) را اعلام کردند.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری مراسم اختتامیه جشنواره غدیر

خواندن مطلب بعدی ←

تکلیف مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشن شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =