سازمان اوقاف و سازمان اقتصادی کوثر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان اقتصادی کوثر با هدف «استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین به‌منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی با تکیه بر اصول نوآوری» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رسامدیا، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان اقتصادی کوثر تفاهم‌نامه‌ای را با هدف «استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین به‌منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی با تکیه بر اصول نوآوری»، «به اشتراک‌گذاری دانش فنی و توان مدیریتی در حوزه کشاورزی با نگاه به زنجیره‌های ارزش‌آفرین در حوزه‌های کسب‌وکارهای ذیربط» و همچنین «کمک به حل مسائل ملی در حوزه‌های مرتبط از جمله توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع آبی» منعقد کردند.

«سرمایه‌گذاری‌ مشترک در حوزه کسب‌و‌کارهای کشاورزی و و صنایع تبدیلی مرتبط (دام‌ سبک، دام سنگین، آبزی‌پروری، طیور، تولیدات گیاهی و گلخانه‌ای)»، «همکاری در تحقیق و توسعه و تولید محصولات دانش‌بنیان و سازگار با زیست‌بوم کشور به منظور افزایش امنیت غذایی»، «استفاده از امکانات و ظرفیت‌های تخصصی و دانش‌ موجود به‌منظور هم‌افزایی و خلق ارزش در حوزه کسب‌وکارهای ذیربط»، «ارائه حمایت‌های مالی لازم جهت همکاری و مشارکت در ایجاد ساز و کارهای لازم و تولید محصولات کشاورزی» و «مشارکت در تدوین سیاست‌ها، فرآیند‌ها و دستورالعمل‌های عملیاتی و ساختاری مدیریتی در حوزه کسب‌وکارهای مدنظر» موضوعات درج شده در این تفاهم‌نامه هستند.

مدت زمان تفاهم‌نامه  مابین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان اقتصادی کوثر پنج سال بوده که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

این تفاهم‌نامه شامل هشت ماده است که به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مهندس محمدرضا اسکندری؛ رئیس سازمان اقتصادی کوثر رسیده است.

→ خواندن مطلب قبلی

هر که در مقابل ولی بایستد، طاغوت است / مرز دین، حدود الله است

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش تصویری مراسم اختتامیه جشنواره غدیر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =