پخش ویژه برنامه‌های مستند ازشبکه‌های سیما پیرامون دهه وقف/ برگزاری نشست با نخبگان

حجت الاسلام موسوی متقی با اشاره به آغاز دهه وقف از 24 مهر گفت: برنامه تلویزیونی همچون مهر مانا، حس مشترک و کلیپ ها و گزارش های مستند از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در این دهه از شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام «سیدمحمد کاظم موسوی متقی» با اشاره به برنامه‌های هفته وقف سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارکرد: دهه وقف از 27 ماه صفر(24 مهرماه) با برنامه هایی که ادارات اوقاف استانها و سازمان اوقاف امور خیریه تدارک دیده است، آغاز می شود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: هدف اصلی از نامگذاری دهه وقف اعتمادسازی، ارایه گزارش سازمان اوقاف وامور خیریه در مورد اجرای نیات، حفظ، حراست وصیانت از موقوفات بوده است.

وی اضافه کرد: البته امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا که در کشور فراگیرشده است و بسیاری از برنامه های اوقاف را تحت تاثیرقرار داده، برگزاری برخی از همایش ها و تجمعات در این دهه امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام موسوی متقی ادامه داد: امسال بیشتر برنامه های دهه وقف به سمت فضای مجازی و رسانه های جمعی سوق یافته است، به گونه ای که در این دهه چند برنامه تلویزیونی همچون مهرمانا از شبکه سه سیما، برنامه حس مشترک از شبکه دو سیما و کلیپ ها و گزارش های مستند از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این سازمان در نظر گرفته ایم که بنا داریم از شبکه های سیما پخش شود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: نشست های علمی، پژوهشی و تخصصی وقف با موضوعاتی همچون «وقف قرآنی»، «عدالت اجتماعی و وقف»، «خیریه ها و وقف»، «دانش بنیان ها و وقف» هم با حضور نخبگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت مجازی برگزار می شود.

→ خواندن مطلب قبلی

حمایت سازمان اوقاف از 250 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا

خواندن مطلب بعدی ←

روزشمار دهه وقف ۹۹ اعلام شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + چهارده =