آمادگی اوقاف برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد محیط زیست 

سازمان اوقاف که در بخش‌های مختلف اقتصادی ورود کرده، ظرفیت مناسبی برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد محیط زیست را دارد و خوشبختانه از قبل نیت‌های مربوط به دوستداران این حوزه مانند وقف برای غذا دادن به حیوانات و پرندگان وجود داشته است.

به گزارش رسامدیا، حوزه محیط زیست و اقتصاد محیط زیست از درآمدزاترین اقتصادهای دنیا محسوب می‎شود که همواره بسیاری از کشورهای دنیا از این حوزه بهره‌برداری زیادی داشته‎‌اند اما این در حالی است که ایران بهره‌برداری بسیار ناچیزی از حوزه اقتصاد محیط زیست دارد و هنوز نتوانسته از این ظرفیت به خوبی برخوردار شود.

سازمان اوقاف که در بخش‌های مختلف اقتصادی ورود کرده، ظرفیت مناسبی برای بهره‌وری در این بخش اقتصادی کشور را دارد و خوشبختانه نگاه روشن این سازمان از استقبال برای سرمایه گذاری در این این زمینه از تسهیل شرایط خبر می‌دهد.

با توجه به فعالیت و آمادگی سازمان اوقاف و امور خیریه برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری، این سازمان می تواند در طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد محیط زیست نیز همکاری و مشارکت داشته باشد، هر چند که در حوزه فعالیت‌های بین‌بخشی نیاز به هماهنگی و رعایت موازین قانونی متفاوتی است.

یادآور می شود، علاوه بر حوزه اقتصاد محیط زیست، از قبل نیت‌های مربوط به دوستداران این حوزه مانند وقف برای غذا دادن به حیوانات و پرندگان وجود داشته است.

→ خواندن مطلب قبلی

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه گردشگری به عنوان بخش‌ اقتصادی کشور

خواندن مطلب بعدی ←

اوقاف به دنبال پیچیدن نسخه سرمایه‌گذاری در استان‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 3 =