اعلام قرعه‌های تلاوت مسابقات سراسری قرآن + جدول

قرعه های رشته قرائت تحقیق چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد که بر اساس آن 31 قرعه از 23 سوره برای بانوان و آقایان شرکت کننده در مسابقات در نظر گرفته شده است.

به گزارش رسامدیا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به فاصله کمتر از بیست روز تا آغاز مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، قرعه‌‌های رشته تلاوت تحقیق قرآن در دو بخش بانوان و آقایان را اعلام کرد.

قرعه‌های اعلام شده شامل ۳۱ قرعه از ۲۳ سوره قرآن است، موضوع اعلام قرعه‌های رشته قرائت تحقیق از جمله مهم‌ترین خواسته‌های شرکت‌کنندگان این رشته در ادوار گذشته بود.

حمید مجیدی‌مهر، معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام قرعه‌های تلاوت حرکت به سمت تسهیل شرایط شرکت‌کنندگان در مسابقات را آغاز کرده است. همچنین برای تسهیل شرایط متسابقان از طریق فضای مجازی و معرفی یک کانال ارتباطی به شرکت‌کنندگان، به صورت به‌لحظه دسترسی به اطلاعات برای متسابقان فراهم شده است.

وی افزود: به زودی و طی روزهای آینده گروه‌های اطلاع‌رسانی ویژه هر رشته راه‌اندازی می‌شود و اطلاعات آن رشته‌‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

→ خواندن مطلب قبلی

تفاهم‌نامه سازمان اوقاف با ۵ دستگاه برای رفع موانع ثبت سند مالکیت

خواندن مطلب بعدی ←

ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی و مراکز مردم‌نهاد با سند ارتقای فرهنگ وقف تحقق می‌یابد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + هجده =