راننده قهرمان قایقرانی را بشناسید/ استعدادی که کشف شد

در قسمت چهارم چهلنامه با مهدی کنارنگ، قهرمان قایقرانی آشنا می‌شویم که در کسوت رانندگی مشغول فعالیت است و با پشتکار خود و حمایت مسئولان، مدال طلای آسیا را از آن خود می‌کند.

به گزارش رسامدیا، توسعه روزافزون ورزش قهرمانی با توجه به کسب عنوان‌های مهم ملی و بین‌المللی ورزشکاران در چند سال گذشته نیازمند رفع مشکلات معیشتی و توجه به زیرساخت‌های ورزشی است.

با توجه به تعداد قابل توجه جمعیت ورزشكار در کشور، كارشناسان بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از ورزش قهرمانی تأكید دارند و اولویت‌دهی تقویت زیرساخت‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

قسمت چهارم چهلنامه، تلاش‌های مهدی کنارنگ، یکی از قهرمانان کشور را برای کسب مدال طلا و دغدغه و تلاش مسئولان ورزش استان چهارمحال و بختیاری را برای تداوم راه او به نمایش می گذارد.

مهدی کنارنگ، یکی از قهرمانان کشور که در بخش تیمی کانوی سه نفره جوانان موفق شد نشان طلای رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا را از آن خود کند، شاگرد راننده اتوبوس است. وی در کنار کمک به پدرش که راننده اتوبوس خط شهرکرد – مشهد است با حمایت مسئولان استان و خانواده‌اش به افتخارات زیادی از جمله قهرمانی آسیا رسیده است.

او که یکی از جوانانیست که مورد مراقبت و حمایت مسئولان ورزش استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته با بهره‌مندی از استعداد و وجود آب‌های خروشان در این استان خود را در ابتدای راه افتخارآفرینی برای مردم ایران می‌داند.

وی معتقد است، رشته ورزشی قایقرانی از رشته‌های ورزشی پرمدال است و ورزشکاران برای پیشرفت بیشتر در این رشته نیازمند تجهیزات لازم هستند كه حمایت خیران و مسئولان امر را می‌طلبد.

این ورزشکار قهرمان با تأکید بر ضرورت تشكیل كمیته خیران ورزشی، خواستار نگاه ویژه خیران و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنان در جهت توسعه ورزش و پیشرفت ورزشکاران در رشته‌های مختلف شد.

یادآوری می شود؛ چهارمین قسمت چهلنامه که به کارگردانی سعید تارازی و نظارت عباس لهراسبی، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده است، جمعه 11 مهر ساعت 12:30 از شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

چهلنامه همراه با ورزش بانوان در مسیر تحول پس از انقلاب

خواندن مطلب بعدی ←

«حس مشترک» از ارادت آقای بازیگر به حضرت ابوالفضل(ع) می‌گوید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 10 =