چهارمین دوره مسابقه عکس «سوگواره شور حسینی» برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقه عکس «سوگواره شور حسینی» در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۲۷ آبان در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

به گزارش رسامدیا، چهارمین دوره مسابقه عکس «سوگواره شور حسینی» در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان و همچنین ثبت هنری جلوه‌هایی از فرهنگ عزاداری و ایثار مردم در این ایام کرونایی (ماه‌های محرم و صفر) برگزار می‌شود.

این مسابقه با همت دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت معاونت امور هنری و همکاری مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برای کارکنان، خانواده‌های آنان و همچنین عموم علاقمندان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه که با محوریت «جلوه های  ایثار عزاداران حسینی در محرم و صفر» برگزار می‌شود، تا روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه به نشانی‌های Marouf.farhang.gov.ir، Farhang.gov.ir، Shorehosseini.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

۶ موضوع این مسابقه عبارتند از: «عکس آزاد و خلاقانه پیرامون نشانه‌های سوگواری در محرم و صفر»، «جلوه‌های ایثار عزاداران حسینی در عرصۀ جهاد سلامت»، «ایثار، بخشش و مشارکت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی»، «فرهنگ بومی مردم در عزاداری‌های حسینی»، «جلوه‌هایی از بزرگداشت اربعین حسینی»، «آداب سوگواری‌های حسینی در میان ملل و ادیان مختلف».

در بخش اول و دوم مسابقه به نفرات اول تا پنجم به ترتیب مبلغ ۱۰میلیون ریال، ۸ میلیون ریال، ۶ میلیون ریال، ۴ میلیون ریال و ۳ میلیون ریال و به نفرات پنجم تا دهم  هر یک مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود؛ همچنین آثار برگزیده به‌صورت یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

بهره‌مندی از ظرفیت‎های سازمان اوقاف در اجتماعی‌سازی مقابله با کرونا

خواندن مطلب بعدی ←

اعلام اسامی بانوان برگزیده مسابقات سراسری قرآن/ کرمانشاه و کردستان در صدر قرائت و حفظ کل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − دو =