توزیع ۵۰۰ هزار بسته حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیج

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف ازتوزیع ۵۰۰ هزار بسته حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیجبا استفاده از عواید موقوفات و مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام «غلامرضا عادل» در نشست شورای فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه مقاومت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که اسوه و سرمشق بسیجیان عالم بودند تصریح کرد: بزرگداشت فرهنگ و تفکر بسیجی باید همراه با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی باشد تا اثربخشی این برنامه‌ها افزون‌تر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه لازمه ارتقاء فرهنگ‌ سازمانی را بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیجی دانست و تأکید کرد: برای ارتقاء سطح عملکرد و پیشرفت در امور جاری و حرکت جهادی نیازمند بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی هستیم.

در این نشست همچنین اسکندری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان اوقاف گفت: همه ما مدیون فرهنگ بسیجی هستیم و در هر مسئولیتی ‌باید قدردان فرهنگ و اندیشه بسیج باشیم و البته بسیج و بسیجی بودن فرصتی برای خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به مردم است.

وی تأکید کرد: در دوره جدید فعالیت حوزه مقاومت بسیج سازمان اوقاف سعی می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمان در ارتقاء فرهنگ و تفکر و اندیشه بسیجی در راستای خدمت به مردم و حرکت مؤثر سازمانی بکوشیم.

«رضا معممی مقدم»، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف نیز در این نشست از توزیع ۵۰۰ هزار بسته حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیج با استفاده از عواید موقوفات و مشارکت خیران خبر داد.

→ خواندن مطلب قبلی

راه‌اندازی صندوق پژوهش فناوری در سازمان اوقاف

خواندن مطلب بعدی ←

حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =