«مفاهیم و مسائل حکمرانی امور خیر» بررسی می‌شود

سومین پیش‌همایش ملی «خیر ماندگار» روز ۲۴ آبان‌ماه با محوریت «حکمرانی امور خیر؛ مفاهیم و مسائل» برگزار می‌شود.

به گزارش رسامدیا، سومین همایش ملی خیر ماندگار در هفت محور شامل «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهاد‌های بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا طی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
در این راستا، بنیاد آلا اقدام به برگزاری پیش‌همایش‌های ملی خیر ماندگار کرده است. پیش‌همایش سوم شنبه، ۲۴ آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
در این پیش‌همایش که از ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار خواهد شد، سیدحسین سیدی، عضو هیئت علمی مرکز پژوهش آلاء با موضوع «حکمرانی امور خیر؛ مفاهیم و مسائل» به سخنرانی می‌پردازد.
همچنین، این پیش‌همایش از درگاه‌هایی همچون شبکه اینستاگرام به نشانی khairemandegar@ و آپارات به نشانی khairemandegar/live قابل مشاهده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در این پیش‌همایش به لینک https://www.aparat.com/event/۲۲۲۶ و وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و نیز شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۲۵۸۹۰۰ – ۰۲۱ تماس گیرند.

→ خواندن مطلب قبلی

اختصاص پنج میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال 98 به موضوع حفظ قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

رفع اختلافات حریم موقوفات با منابع طبیعی نیازمند کار کارشناسی است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =