پایان مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان

رقابت‌های بخش بانوان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ۲۳ آبان‌ماه پس از برگزاری رقابت ۲۴ شرکت کننده از سه استان اصفهان، البرز و فارس به پایان ‌رسید.

به گزارش رسامدیا، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان جمعه، ۲۳ آبان‌ماه و پس از اجرای نمایندگان استان‌های اصفهان، البرز و فارس به پایان رسید تا پس از آن شرکت کنندگان در مسابقات در انتظار اعلام نتایج باشند.

بر همین اساس در آخرین روز مسابقات در بخش بانوان، از استان اصفهان، ۱۲ شرکت کننده؛ استان البرز، پنج شرکت کننده و استان فارس نیز هفت شرکت کننده به رقابت با دیگر شرکت کنندگان ‌پرداختند. مسابقات بخش بانوان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار ‌شد و شرکت کنندگان هر استان با استقرار در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خود به صورت مجازی در مسابقات حضور داشتند.

در بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن کریم‌ مجموعا ۱۴۹ شرکت کننده در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

یادآور می‌شود، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان از روز ۱۸ آبان‌ماه به صورت ویدئوکنفرانسی آغاز شده بود.

رقابت‌های بخش آقایان نیز به صورت ضبط در استودیوهای سازمان صدا و سیما و پخش و داوری در هفته دوم آبان ماه برگزار می‌شود، ضبط مسابقات بخش آقایان روز گذشته پایان یافت.

→ خواندن مطلب قبلی

ویروس تاجدار، پای آلمانی‌ها را از دانشگاه ۷۰۰ ساله‌ی تبریز برید

خواندن مطلب بعدی ←

تحولی شگرف در صنعت دامپروری با همکاری سازمان اوقاف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − یک =