با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و نمایندگان سازمان اوقاف؛
پرستاران نمونه بیمارستان شهدای تجریش تجلیل شدند

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و نمایندگان سازمان اوقاف از پرستاران نمونه بیمارستان شهدای تجریش تقدیر شد.

به گزارش رسامدیا، «پرویز فتاح»، رییس بنیاد مستضعفان روز شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شهدای تجریش گفت: پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان از همان اول شیوع ویروس کرونا بصورت شبانه روزی خدمات درمانی به مردم ارائه کردند و به همین منظور مردم ایران اسلامی قدردان مجاهدت های این عزیزان هستند.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته همواره در کنار جامعه سلامت کشور بودیم گفت: علاوه بر تامین آمبولانس سعی کرده‌ایم در چند ماه گذشته محلی برای اقامت افرادی که نیازمند قرنطینه بودند از جمله دانشجویان خارجی و کادر درمان که امکان حضور در منزل را ندارند، فراهم کنیم.

فتاح افزود: از لحاظ تامین مواد غذایی گرم، آبمیوه و میان وعده تمامی کارخانجات ما در این حوزه فعال بوده‌اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کرده‌ایم این مواد را در اختیار کادر درمان و بیماران قرار دهیم.

تجهیز برخی از بیمارستان‌ها به دستگاه‌های اکسیژن ساز

وی با بیان اینکه برخی از بیمارستان‌ها نیازمند تجهیزات کامل و دستگاه‌های اکسیژن ساز بودند و هم اکنون این دستگاه‌ها در حال تجهیز شدن هستند و در تمامی بخش‌ها این وضعیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همکاری بنیاد مستضعفان تحت فرمان و امر مقام معظم رهبری تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت و هر درخواست جدید که توسط وزارت بهداشت و درمان کشور و هم چنین ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود بررسی و انجام خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در آستانه روز پرستار از چند بیمارستان در استان تهران بازدید و هدایایی را به کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌ها تقدیم خواهیم کرد، گفت: ما در این ایام مدیون فداکاری‌های کادر درمان و پرستاران هستیم و در برابر خدمات آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

به گفته وی، برای تقدیر از زحمات این قشر فداکار، از ستاد مقابله با کرونای تهران در مرحله اول فهرست اسامی تمامی کادر درمان و پرستاران استان تهران و در مرحله بعدی در کشور را در خواست کرده‌ایم تا کارت هدیه‌ای برای این افراد اهدا شود.

فتاح در بخش دیگری از سخنانش گفت: آخرین آماری که در رابطه با اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه کرونا دریافت کرده‌ایم حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و ما طبق مجوزی که از مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت کامل از وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا دریافت کرده‌ایم این حمایت‌ها و اقدامات ادامه خواهد داشت.

اوقاف شهرستان شمیرانات خود را در کنار پرستاران و جامعه سلامت کشور می‌داند

همچنین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شمیرانات نیز اعلام کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به همکاری با بیمارستان‌ها و تهیه اقلام مورد نیاز آنها کرد که از جمله آنها می‌توان به تهیه لباس ویژه کادر درمانی بیمارستان شهدای تجریش توسط اداره اوقاف شمیرانات اشاره کرد.

«سیدحسن میرکریمی» افزود:‌ با توجه به اینکه بیمارستانهای مسیح دانشوری، بقیة الله(عج) و شهدای تجریش در منطقه شمیرانات به عنوان مراکز درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، اداره اوقاف این منطقه اقدام به همکاری با این مراکز درمانی کرده و در همین راستا طی درخواست رییس بیمارستان شهدای تجریش از اداره اوقاف شمیرانات مبنی بر همکاری در زمینه تهیه اقلام مورد نیاز در مواجهه با شیوع بیماری کرونا، اقداماتی از سوی این مرکز برای رفع مشکلات و نیازمندی های این بیمارستان صورت پذیرفت.

وی افزود: با توجه به مواردی که از سوی ربیس بیمارستان شهدای تجریش عنوان شد، این بیمارستان در بخش های مختلف با مشکلاتی مواجه بود مثل کمبود تعداد سردخانه که ۸ کشو داشت و در این شرایط که گاهی تعداد فوت شدگان بیشتر است، به مشکل برمی خورند که با همکاری یکی از خیرین تأمین چند کشو برای سردخانه این بیمارستان در نظر گرفته شد.

میرکریمی افزود:  طبق هماهنگی که با سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد، تهیه لباس برای کادر درمانی این بیمارستان تقبل شد و برای کادر این بیمارستان که یک هزار و ۱۰۰ نفر هستند در چهار رنگ در سطوح مختلف خدماتی، بهورزی، پرستاری و پزشکی سفارش داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: اوقاف شهرستان شمیرانات خود را در کنار پرستاران و جامعه سلامت کشور می داند و به همین منظور در آستانه ولادت حضرت زینب (س) در مراسمی که امروز- شنبه برگزار شد از ۴۵ پرستار نمونه و ۳۰۰ پرستار بیمارستان شهدای تجریش تجلیل شد.

→ خواندن مطلب قبلی

هدیه یلدایی واقفان

خواندن مطلب بعدی ←

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی می‌سازد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =