رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد:
استان مرکزی در انتصاب امین موقوفات از استان های پیشتاز کشور است

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام خاموشی در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در جمع برخی از اعضای امین موقوفات گفت: پیشینه و سابقه ی فعالیت های مرتبط با اوقاف و امور خیریه از قبیل بقاع متبرکه، مساجد و موقوفات به صورت مردم محور بوده و احیای این مهم در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه باید نقش نظارتی بر این فعالیت ها داشته باشند‌.

وی حفظ عین و افزایش منافع موقوفات را از مهم ترین وظایف امین موقوفات بیان کرد و گفت: در صورتی که در ارزیابی ها عملکرد امین موقوفات ضعیف باشد ادامه همکاری با آنها میسر نمی شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: انتصاب امین موقوفات بر اساس ماده پنج قانون اوقاف در کشور کلید خورده که استان مرکزی در انتصاب امین موقوفات از استان های پیشتاز کشور است.

وی تصرح کرد: بهره گیری متناسب با تخصص و دانش امین موقوفات باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که در غیر این صورت بهره وری لازم از رقبات و موقوفات محقق نمی شود.

حجت الاسلام خاموشی در پایان تاکید کرد: به روز رسانی اجارات نیز یک مورد مهم در تامین اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که باید مورد توجه امین های موقوفات قرار بگیرد.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری مراسم انعقاد تفاهم نامه میان سازمان اوقاف و امور خیریه و شرکت ملی پست کشور

خواندن مطلب بعدی ←

آغاز زنجیره تولید در موقوفات استان مرکزی بی‌نظیر است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =