حضور چهره‌های جدید در داوری مسابقات سراسری قرآن

پخش و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان از شامگاه شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.‌

به گزارش رسامدیا، اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور اعلام شد.

در تیم داوری، 14 نفر از اساتید قرآنی کشورمان حضور دارند و نام چهره‌هایی که پیش از‌‌ این‌ کمتر در تیم داوری مسابقات حضور یافته‌اند نیز دیده می‌شود.

بخش لحن و تجوید این دوره هر کدام دارای سه داور است. بخش‌های صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ نیز هر کدام دو داور دارند.

در بخش صوت، سیدحمید هروی و نصرت‌الله حسینی در بخش وقف و ابتدا، کریم دولتی و سیدجواد سادات‌فاطمی و در بخش لحن نیز غلامرضا شاه‌میوه، علی‌اکبر کاظمی و محسن یاراحمدی در تیم داوری حضور دارند.

در بخش حُسن حفظ، محمدصادق نصراللهی و امیر آقایی و در بخش تجوید نیز سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدرضا پورزرگری و حیدر کسمایی به عنوان داور معرفی شده‌اند. ناظر این دوره از مسابقات امین پویا خواهد بود. همچنین ریاست هیئت داوران بر عهده محمد خواجوی گذاشته شده است.

پخش و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان از شامگاه شنبه، 15 آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.‌

ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات طی روزهای 17 تا 22 آبان‌‌ماه سال جاری و در استودیوهای مراکز استانی سازمان صدا و سیما صورت گرفته است.

→ خواندن مطلب قبلی

آغاز داوری و پخش تلویزیونی مسابقات سراسری قرآن از ۱۵ آذر/ رقابت 230 شرکت کننده در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

خراسان رضوی، سرآمد در وقف؛ کرمانشاه، به برکت وقف از موفق‌ترین استان‌ها در عرصه فعالیت‌های قرآنی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دوازده =