منحصر‌به‌فردترین شرکت‌کننده‌ها در دومین شب برگزاری مسابقات سراسری قرآن

در دومین شب برگزاری مسابقات سراسری قرآن، حضور یک روزنامه‌نگار و امام‌ جمعه یکی از شهرهای کشورمان برای اولین بار در مسابقات به چشم می خورد، لذا اگر‌ این چهره را منحصربه‌فردترین شرکت‌کننده چهل‌وسومین دوره مسابقات بدانیم، چندان بی‌راه نبوده است.

به گزارش رسامدیا، در شب‌های گذشته، نام امام‌ جمعه یکی از شهرهای کشورمان در بین شرکت‌کنندگان دیده شد، این شرکت‌کننده فعالیت‌های قرآنی گسترده‌ای در شهر خود دارد و تاکنون افراد بسیاری را به این عرصه وارد کرده است‌. با اینکه در این دوره و ادوار قبل‌تر، شرکت‌کنندگانی از میان روحانیون بوده‌اند، اما بدون شک‌ تا کنون شاهد حضور یک‌ امام‌جمعه در مسابقات نبوده‌ایم، لذا اگر‌ این چهره را منحصربه‌فردترین شرکت‌کننده چهل‌وسومین دوره مسابقات بدانیم، چندان بی‌راه نبوده است.

یکی از شرکت‌کنندگان شب دوم مسابقات امید حسینی‌نژاد بود. وی که سابقه حضور در فینال مسابقات سراسری قرآن و نیز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه را در کارنامه دارد، روزنامه‌نگار است. در ادوار گذشته مسابقات این چهره همواره از منتقدین مسابقات بوده است، شاید بخشی از منتقد بودن همیشگی‌ این قاری به همین روحیه روزنامه‌نگار بودن او برمی‌گردد.

→ خواندن مطلب قبلی

سیستان و بلوچستان؛ تنها استان غایب در مسابقات سراسری قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت تنگاتنگ خوشخوانان مشهد در شب دوم مسابقات سراسری قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − هفت =