حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی خواستار شد:
ارتباط بیشتر سازمان دارالقرآن الکریم با دانشگاه علوم قرآنی سازمان اوقاف

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی در دیدار با رئیس سازمان دارالقرآن الکریم خواستار ارتباط بیشتر سازمان دارالقرآن با دانشگاه علوم قرآنی سازمان اوقاف در حوزه پژوهشی شد و بر لزوم راه‌اندازی جلسات تفسیر قرآن کریم در استان‌ها و شهرستان‌های کشور تأکید کرد.

به گزارش رسامدیا، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با رئیس سازمان دارالقرآن الکریم دیدار و گفتگو کرد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دکتر محمدی، مدیرکل برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
در این دیدار رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گزارشی از فعالیت‌های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم به ویژه در حوزه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و نیز رویکرد جدید در زمینه تعلیم و تربیت را به حجت‌الاسلام خاموشی ارائه نمود.
در ادامه رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر اهمیت توسعه فعالیت‌های قرآنی و نیز عجین بودن قرآن با فرهنگ هیئات اشاره نموده و تأکید کرد، نباید محتوای برنامه هیچ مسجد و هیئتی خالی از قرائت، کرسی تلاوت و فعالیت‌های قرآنی باشد.
حجت الاسلام خاموشی سازمان دارالقرآن الکریم را کانون فعالیت‌های قرآنی در شبکه‌های اجتماعی بر شمرده و توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی را در منازل ضروری دانست و گفت: باید این فرهنگ در حوزه‌های مدنی، هیئت‌ها و تشکل‌ها نیز توسعه یابد.
وی خواستار ارتباط بیشتر سازمان دارالقرآن الکریم با دانشگاه علوم قرآنی سازمان اوقاف در حوزه پژوهشی شد و در پایان بر لزوم راه‌اندازی جلسات تفسیر قرآن کریم در استان‌ها و شهرستان‌های کشور تاکید کرد.
در ادامه این نشست، راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر دو دستگاه بررسی و در این مورد بحث و تبادل نظر شد.

→ خواندن مطلب قبلی

موزه وقف همدان؛ نخستین موزه دارای مجوز با یک‌هزار و 32 اثر

خواندن مطلب بعدی ←

آغاز ثبت نام طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + نوزده =