اماکن وقفی؛ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی

در تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل اوقاف طرفین بر استفاده مشترک از توانایی‌ها و ظرفیت‌های مشترک، ارتقای سنت حسنه وقف و اجرای طرح‌های عام المنفعه توافق کرده اند.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت :فعالیت‌های کادر درمان همیشه تاثیر گذار بوده که با بحران کرونا چشمگیرتر از همیشه شده است.

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد اقدامات و حرکت‌های بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان استان برای مدیریت این بیماری بوده‌ایم.

صالحی افزود: با وجود تقدیم شهدای گرانقدری از مدافعان سلامت برای حفظ سلامت مردم سنگر‌های این جبهه همچنان مستحکم و قوی است.

وی عنوان کرد: اوقاف در زمینه کمک به نیازمندان بخصوص در حوزه درمان نیز فعالیت می‌کند که در جریان بیماری اخیر خدمات خیرخواهانه خود را به ویژه در قالب کمک‌های مومنانه گسترش داده است.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: الطاف و توجه مردم، مسئولین و بزرگان استان در یک سال اخیر برای کادر درمان بسیار جدی و روحیه بخش بوده است.

وی اظهار کرد: کادر درمان در یک سال اخیر بدون وقفه و استراحت بصورت مداوم مشغول خدمت گذاری بوده اند و بحمدلله نتایج موفقی در کنترل کرونا داشته اند.

مرادی گفت: حدود یک سوم اراضی استان وقفی است که نشان از رواج سنت نیکوی وقف در میان ساکنان استان دارد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز اماکن وقفی زیادی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است که امیدواریم با همکاری اوقاف خدمات گسترده تری در آن‌ها به مردم ارایه دهیم و نیت واقفان را به نحو احسن بجای آریم.

مرادی تصریح کرد: امضای این تفاهم نامه سندی برای تقویت همکاری‌های مشترک خواهد بود.

→ خواندن مطلب قبلی

سرنوشت نمایندگان ایران در رقابت‌های قرآنی ۱۴۰۰

خواندن مطلب بعدی ←

توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته ‌معیشتی بین نیازمندان از سوی سازمان اوقاف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + سه =