انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اوقاف و ستاد عتبات عالیات

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، صبح امروز 7 دی‌ماه در جلسه ویدیو کنفرانسی مدیران کل اوقاف و امورخیریه و روسای ستاد عتبات عالیات استان های کشور در پاسخ به درخواست مدیرکل اوقاف قزوین در خصوص دخیل بودن ادارات کل اوقاف استان ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی های ستاد های عتبات استانی، گفت: انعقاد این تفاهم نامه در سطح کلان، دال بر این تصمیم دارد که ادارات کل با اجرای تفاهم نامه هم در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل باشند و هم شاهد همکاری های موثر فی مابین مطلوب در سطح استان ها باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: شهر قزوین یکی از شهرهای عالم خیز و با قدمت تاریخی است که توانسته افراد زیادی را در حوزه های فرهنگی، علمی و حوزوی به کشور تقدیم نماید.

وی ادامه داد: قزوین جزو استان‌های سرآمد و پیشرو در کشور است که شخصیت‌های بزرگی را در خود جای داده و این چنین غنای علمی و فرهنگی در کمتر نقطه‌ای از کشور به صورت یکجا می‌توان یافت.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشوی بیان کرد: در این خطه از میهن اسلامی علما و فضلای فراوانی پرورش یافته و هریک منشا برکاتی بوده و هستند و ما با افتخار به وجود چنین شخصیت هایی می بالیم.

وی ادامه داد: استان قزوین حضورش در مواکب اربعین پررنگ بوده که جای تقدیر دارد.

مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین هم در این جلسه اظهارکرد: ان شاءالله امیدواریم برابر تفاهم نامه کشوری سازمان اوقاف و امورخیریه و ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ضمن بومی سازی آن همکاری های لازم برای اجرای تفاهم نامه داشته باشیم.

→ خواندن مطلب قبلی

تعمیم فرهنگ وقف در حوزه تحقیقات هسته‌ای بعد از شهادت شهید فخری‌زاده

خواندن مطلب بعدی ←

موقوفاتی با عطر یاس نبوی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =