برگزاری رزمایش «حرم تا حرم» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، رزمایش «حرم تا حرم» به همت اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات و ناحیه بسیج جماران برگزار شد.

به گزارش رسامدیا، رزمایش بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «حرم تا حرم» ظهر امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه از امام‌زاده صالح(ع) فرحزاد تا امام‌زاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.

حجت‌الاسلام زینلی، مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه شمیران با اشاره به اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: به دنبال اجرای طرح حاج قاسم در سالروز شهادت این شهید «رزمایش حرم تا حرم» در غالب حرکت کاروان خودروهای سواری و موتورسواران برگزار شد.

وی در ادامه افزود: کاروان حماسی حرم تا حرم ظهر امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با گلباران قبور شهدای گمنام در آستان مقدس امام‌زاده صالح(ع) توسط جمعی از روسای ادارات اوقاف، فرمانده‌هان حوزه‌های مقاومت بسیج جماران و مدیران و مسئولان امامزادگان حرکت خود را به سوی امام‌زاده صالح(ع) تجریش شروع کرد.

حجت‌الاسلام زینلی خاطرنشان کرد: اجرای سرود حماسی توسط گروه سرود و تواشیح نسیم غرب در امام‌زاده‌ها و همچنین حرکت کاروان حماسی رزمایش در مسیر یادگار امام(ره) و خیابان ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

→ خواندن مطلب قبلی

شکل‌گیری شورای خیریه علم و فناوری/ ثبت بین‌المللی لباس ضد کرونا

خواندن مطلب بعدی ←

اختتامیه طرح شهید سلیمانی در امامزاده روح‌الله الحسنی(ع) تهران

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =