حجت‌الاسلام نوری‌زاده عنوان کرد:
تعمیم فرهنگ وقف در حوزه تحقیقات هسته‌ای بعد از شهادت شهید فخری‌زاده

معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بعد از شهادت شهید فخری‌زاده، وقف در حوزه تحقیقات هسته‌ای هم داشته‌ایم به هر حال در توسعه و تعمیم فرهنگ وقف باید بکوشیم.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام نوری‌زاده معاون امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف لرستان گفت: اوقاف مهمترین سازمان و نهاد در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عقیدتی در اسلام است.

معاون امور مجلس اوقاف با بیان این مطلب که اوقاف یک نهاد مردمی است که ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد و باید مردمی بماند افزود: موقوفات جدید با نیت‌ها و نیازهای جدید توسط واقفین در حال انجام است. امیدوارم این دستاورد عظیم توسط ما مسئولان و متولیان وقف حفظ و حراست شود. وقف در حوزه علم و دانش، خرید وسایل پزشکی، رسیدگی به وضعیت معیشتی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب و در حوزه فن‌آوری‌های نو و دانش بنیان و از جمله نیازهای جدید جامعه برای ایجاد موقوفات جدید است.

حجت الاسلام نوری زاده ابراز داشت: بعد از شهادت شهید فخری زاده، وقف در حوزه تحقیقات هسته‌ای هم داشته‌ایم به هر حال در توسعه و تعمیم فرهنگ وقف باید بکوشیم و در حفظ موقوفات این امانت‌های الهی که توسط مردم با اعتقاد و مخلص به ارمغان آمده است باید مسئولین اوقاف و متولیان و امنا تلاش نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: مهمترین سرمایه ما اعتماد ملی و مردمی است.

نوری زاده در پایان گفت: ظرفیت وقف ظرفیت بی بدیلی است که در بسیاری از حوزه‌ها می‌تواند بکارگیری شود.

→ خواندن مطلب قبلی

رتبه پنجم اوقاف گلستان از لحاظ تعدد رقبه و موقوفات در کشور

خواندن مطلب بعدی ←

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اوقاف و ستاد عتبات عالیات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + چهارده =