توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته ‌معیشتی بین نیازمندان از سوی سازمان اوقاف

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته ‌معیشتی از سوی این سازمان بین نیازمندان سراسر کشور در قالب طرح سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در پایان سفر یک روزه خود به استان سمنان با اشاره به اینکه در استان سمنان نیز از زمان شیوع کرونا تا کنون بالغ بر پنج میلیارد تومان در زمینه کمک به آسیب دیدگان و مقابله با کرونا هزینه شده است، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی در مجموع ۶ هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان بوده تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی بیان کرد: یکی از محوری ترین کارهای سازمان اوقاف و امور خیریه رسیدگی به وضع معیشتی مردم در ایام کرونایی بوده و از ابتدای شروع این عارضه در اجتماع تا به امروز بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته‌معیشتی در سطح کشور تهیه و بین نیازمندان توریع شده است.
وی با اشاره به اینکه در استان سمنان نیز از زمان شیوع کرونا تا کنون بالغ بر پنج میلیارد تومان در زمینه کمک به اسیب دیدگان و مقابله با کرونا هزینه شده است، افزود: در طرح شهید سلیمانی در مجموع ۶ هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان بوده تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد:  بقاع متبرکه، نذورات مردم، موقوفاتی که نیات آنها منطبق با اطعام هست و تبرعات عام با مشارکت مردم در اینجا عملیات مساوات را داشتند و انشاالله این اقدام تا زمان سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از آن هم تا زمانی که این ویروس از جامعه پاک شود این طرح ها ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: بیشتر موقوفات ما زمین های کشاورزی است که زیر بار تولید هستند.

→ خواندن مطلب قبلی

اماکن وقفی؛ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی

خواندن مطلب بعدی ←

حمایت از دانش بنیان‌ها، راهبرد کلان سازمان اوقاف برای تحقق «جهش تولید»

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 3 =