ثبت وقف برای بهداشت و درمان در اولویت است

مدیرکل اوقاف و  امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای ثبت موقوفات جدید ارائه مشاوره به واقفان برای ثبت موقوفات خود مطابق با نیازهای روز جامعه در دستور کار است، گفت: در حال حاضر ثبت وقف برای بهداشت و درمان در اولویت است.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اوقاف و موقوفات ظرفیت‌های زیادی را برای حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد، اظهار داشت: ما در این زمینه آمادگی کاملی را داریم تا از همه ظرفیت‌ها در کنار مسئولان قرار بگیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بحران فعلی کشور که البته همه دنیا درگیر آن هستند، اوقاف تمام توان خود را برای بهبود شرایط به کار گرفت، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که از سال گذشته و با آغاز شیوع کرونا همه امکانات خود را برای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار بردیم.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه برای ثبت موقوفات جدید نیز ارائه مشاوره به واقفان برای ثبت موقوفات خود مطابق با نیازهای روز جامعه در دستور کار است، اضافه کرد: در حال حاضر ثبت وقف برای بهداشت و درمان در اولویت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی از موارد در موقوفات دچار آسیب‌های جدی هستیم و گلوگاه‌هایی داریم که باید برطرف شود، اضافه کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس با تصویب قوانین تسهیل گرانه می‌توانند کمک قابل توجهی داشته باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

مقاله مرتبط با موضوع وقف به عنوان مقاله برتر همایش تمدن نوین اسلامی شناخته شد

خواندن مطلب بعدی ←

آغاز پایش اقدامات دستگاه‌ها در زمینه حفظ قرآن/ اجرای طرح بشارت از ابتدای سال ۱۴۰۰

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =