شبستان آیت‌الله عاملی امامزاده محمد هلال ابن علی با اعتبار 30 میلیارد تومان بهره‌برداری شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: شبستان آیت‌الله عاملی امامزاده «محمد هلال ابن علی» با اعتبار 30 میلیارد تومان و زیربنای دو هزار و 500 متر آماده بهره برداری است.

به گزارش رسامدیا، مهدی حافظیان با اشاره به عملیات عمرانی اجرایی شده در بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: کف فرش امامزاده «بی بی سکینه» سفید شهر به متراژ یک هزار و 200 متر مربع و با اعتبار 200 میلیون تومان از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است.

وی آماده‌سازی گلزار شهدای امامزاده صالح روستای کاغذی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان دانست و ابراز داشت: در سال گذشته نیز در این زمینه در امامزادگان شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل شروع عملیات عمرانی فاز یک امامزادگان سکینه و عباس روستای علی آباد برابر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتبار یک میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی اتمام گلدسته ضلع غربی امامزاده بی بی زینب روستای یزد دل در قالب اتمام کاشی کاری حجره‌ها و سفید کاری مقابر را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود:  همچنین در سال جاری پارکینگ موتوری و آسفالت سرد امامزاده قاسم به متراژ هشت هزار متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

حافظیان با بیان اینکه عملیات بازسازی شبستان امامزاده قاسم نیز در سال جاری آغاز شده است، ادامه داد: خیران در اجرای این پروژه همکاری ویژه‌ای داشتند به گونه‌ای که یکی الز خیران منطقه بیدگل در تاریخ 8/8/99 مبلغ 888 میلیون تومان به نیت امام رضا (ع) را برای این پروژه کمک کرده است.

وی در خصوص عملیات عمرانی در امامزاده محمد هلال ابن علی نیز گفت: سر درب ضلع شرقی این امامزاده با زیربنای دو هزار متر در حال اجرا است، سنگ کاری و کاشی کاری در این سردرب انجام می‌شود و در طبقه منفی یک این سردرب راه‌اندازی 60 چشمه سرویس بهداشتی نیز اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به راه‌اندازی شبستان آیت‌الله عاملی امامزاده محمد هلال ابن علی نیز ابراز داشت: این پروژه در نوع خود در کشور  بی نظیر است، در این شبستان انواع هنرهای اسلیمی اسلامی، معرق کاری، گچ بری، کاشی کاری و انواع طرح‌های برحسته را دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی شبستان آیت‌الله عاملی امامزاده محمد هلال ابن علی از شش سال گذشته آغاز و دو ماه گذشته به اتمام رسیده است، افزود: برای بهره برداری از این پروژه 30 میلیارد تومان هزینه شده است و مساحت زیر بنای این شبستان نیز دو هزار و 500 متر مربع است.

→ خواندن مطلب قبلی

مجلس از سازمان اوقاف در برخورد قانونی با موقوفه‌خواران حمایت می‌کند

خواندن مطلب بعدی ←

شکل‌گیری شورای خیریه علم و فناوری/ ثبت بین‌المللی لباس ضد کرونا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + پانزده =