جشن تولد ۲۲ فرزند شهدای مدافع حرم در آستانه امامزاده روح‌الله حسنی(ع) تهران برگزار شد

آستانه امامزاده روح الله حسنی (ع) در میدان امام خمینی (ره) تهران، جمعه سوم بهمن، محل برگزاری جشن تولد ۲۲ تن از فرزندان شهدای مدافع حرم بود.

به گزارش رسامدیا، این امامزاده واجب التعظیم که در قلب تهران واقع است امروز حال و هوای خاص دیگری داشت چرا که این امامزاده میزبان فرزندان شهدای مدافعین حرم بود.

این مراسم با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) آغاز شد و خادمین امام هشتم با در دست داشتن پرچم امام رضا (ع) حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیدند.

یکی از مادران شهید مدافع حرم در حاشیه برگزاری این جشن تولد گفت: همگان امامزاده ها را فقط مربوط به برگزاری مراسم مذهبی می دانند اما امامزاده روح الله الحسنی (ع) دست به ابتکار خلاقانه ای زد و جشن تولد زیبایی برای فرزندان شهدا برگزار کرد.

همسر شهید اصغر پاشاپور ادامه داد: همسرم این افتخار را داشت که سال ها در کنار شهید سلیمانی در مناطق عملیاتی کشور سوریه و در منطقه خارطومان حضور داشته باشد و پس از حدود هفت سال، ۱۳ بهمن سال گذشته به شهادت رشید.

وی تصریح کرد: برگزاری این مراسم به فرزندان شهدا این پیام را داد که همه در کنار هم باشند و در این مراسم نکات آموزنده ای ارایه شد.

این همسر شهید ادامه داد: هم اکنون که شهید سلیمانی به یک الگو تبدیل شده برگزاری اینگونه مراسم می تواند الگو و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز بیاموزد.

همچنین مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) نیز در این باره گفت: خادمین این امامزاده افتخار داشتند امروز در قالب جشن تولد میزبان فرزندان ۲۲ شهید مدافع حرم باشند.

حجت الاسلام حجر رسولی افزود: در این مراسم سعی کردیم با برنامه های فرهنگی و هنری از جمله مسابقه نماز، نمایش عروسک و سرود خوانی تولدی با نشاط را برای فرزندان شهدا به ارمغان بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: در مناسبت های مختلف تلاش داریم ویژه برنامه های متفاوتی برگزار کنیم.

حجت الاسلام رسولی تاکید کرد: در این مراسم خادمین امام هشتم (ع) نیز فرشی از آستان مقدس امام رضا (ع) به خانواده شهدا اهدا کردند.

 

→ خواندن مطلب قبلی

توزیع غذای گرم بین نیازمندان تهران در ایام فاطمیه

خواندن مطلب بعدی ←

بقاع متبرکه با حمایت از نیازمندان نمونه‌ای از اجرای عدالت اجتماعی را به نمایش می‌گذارند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + بیست =