آغاز آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم


سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی و اهالی رسانه در حوزه هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش رسامدیا، سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی و اهالی رسانه دقایقی پیش در حوزه هنری آغاز به کار کرد.

این دوره از رقابت‌ها در سه مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت ارسال اثر و طی آن ۶۰۰ شرکت‌کننده از ۸۰ کشور جهان آثار خود را ارسال کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر به دور دوم راه‌ پیدا کردند و داوری این مرحله به صورت آنلاین در سازمان اوقاف برگزار شد.

مرحله نهایی مسابقات از امشب و به صورت برنامه تلویزیونی در تالار سوره حوزه هنری آغاز و فیلم تلاوت و اجرای حافظان قرآن شرکت‌کننده در رقابت‌ها که از قبل ضبط شده است، پخش و توسط داوران قضاوت و بررسی می‌شود.

مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها با حضور ۵۷ نفر از ۲۶ کشور به عنوان برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی برگزار و تا روز ۲۱ اسفند‌ماه ادامه دارد.

مسابقات امسال در سه بخش بزرگسالان، بانوان و طلاب علوم دینی برگزار می‌شود که مسابقات بزرگسالان در سه مرحله، مسابقات طلاب در دو مرحله و مسابقات بانوان به صورت تک مرحله‌ای برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ابتدا ضمن تبریک عید مبعث و بیان برخی از آیات درباره هدف از خلقت برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم ابراز امیدواری کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

راه‌اندازی اتحادیه کشورهای برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن / وضعیت مبهم صندوق حمایت از قرآنیان

خواندن مطلب بعدی ←

خداوند انسان‌های صاحب خرد را به تعقل درباره قرآن و دعوت به سوی آن فرا می‌خواند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 1 =