افزایش رضایتمندی شهروندان از اوقاف در دستور کار است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان استان اصفهان از فعالیت ادارات اوقاف استان در دستور کار ویژه قرار دارد.

به گزارش رسامدیا؛ حجت الاسلام محمدحسین بلک در دیدار با حجت الاسلام شوزب شیری، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف با بیان اینکه مجموعه اوقاف باید به سمت رضایتمندی شهروندان پیشروی داشته باشد، اظهار داشت: باید به استانداردهای خوبی در زمینه جلب رضایت شهروندان داشته باشیم و مزیت‌هایی برای ارباب رجوع در ادارات اوقاف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای جلب رضایت ارباب رجوع باید مجموع فعالان در ادارات هماهنگ باشند، ابراز داشت: در این زمینه افتخار ما این است که نیروی انسانی عامل به قرآن داریم و باید این رویه در ادارات اوقاف حفظ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی در هر سیستم دارای نقش فاخری دارد، ادامه داد: در استان اصفهان تاکنون مشکل خاصی را نداشته‌ایم و مشکلاتی را در حداقل مسایل داشتهایم که در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به تغییرات اخیر در زمینه بخش بازرسی و امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این زمینه سیاست‌ها و برنامههای جدیدی را دنبال می‌کنیم و قدردان زحمات مسئولان قبلی این دو بخش هستیم.

→ خواندن مطلب قبلی

مسابقه پیامکی روز اول مسابقات بین‌المللی قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت‌های بخش بانوان مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =