کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اوقاف اصفهان به زلزله‌زدگان سی سخت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات شهرستان اصفهان برای کمک به زلزله‌ زدگان سی سخت پرداخت شد.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام روح الله بیدرام، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ضمن همدردی با مردم زلزله زده مناطق سی سخت و پادنا اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله تا کنون برنامه ریزی برای کمک به مردم زلزله زده با همکاری خیران و همچنین محل درآمد موقوفات که امکان استفاده برای کمک به این افراد حادثه دیده را دارد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای کمک به مردم زلزله زده از سوی خیران و درآمد موقوفات شهرستان اصفهان جمع‌آوری شده است، ابراز داشت: این پول به حساب اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد واریز شده تا صرف رفع نیاز مردم منطقه سی سخت شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه مردم خیر اصفهان از گذشته تاکنون با نگاه بلند مدت نسبت به رفع مشکلات جامعه توجه داشته اند، اضافه کرد: از این رو در شهرستان اصفهان نیز موقوفاتی وجود دارد که با نیات اجتماعی و کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی و مصنوعی ثبت شده است.
حجت‌الاسلام بیدارم وقف را خیر ماندگار دانست و گفت: موقوفات از بین نخواهد رفت و برکات آن تا قیامت ادامه دارد.

وی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به مردم زلزله زده سی سخت هدایای خود را به شماره حساب 6037997871000999 واریز کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

مردم آذربایجان‌شرقی اسناد وقفی را در اختیار اوقاف قرار دهند

خواندن مطلب بعدی ←

نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن را بیشتر بشناسیم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 4 =