کرونا هم مانع اجرای نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم نشد/ ۲۱ تن برنج بین نیازمندان توزیع می‌شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری گفت: بسیاری از نیات واقفین در خصوص اطعام عزاداران حسینی مقید به مکان است اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی مراسم عزاداری در فضای مسقف، در جای دیگری باید این اجرای نیات انجام شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام مرتضی صادقی؛ رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در حاشیه ارسال ۲۱ تن برنج برای نیازمندان اظهار کرد: هرساله با شروع ماه محرم، اجرای نیات واقفین خیراندیش در خصوص عزاداری سیدالشهدا (ع) نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیات واقفین در ایام محرم، اطعام عزاداران حسینی است، گفت: بسیاری از نیات واقفین در خصوص اطعام عزاداران حسینی مقید به مکان است اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی مراسم عزاداری در فضای مسقف، در جای دیگری باید این اجرای نیات انجام شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل در تکیه میدان شهرری، از محل اجرای نیت واقف خیراندیش مرحوم آشتیانی عزاداران حسینی اطعام می‌شدند اما امسال با توجه به مسقف بودن این مکان، تصمیم گرفته شد که این نیت به صورت دیگری اجرا شود.

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی با بیان اینکه ۶ تن برنج از محل اجرای نیت واقف تهیه شده است، تصریح کرد: این برنج‌ها براساس تصمیم گرفته شده تا پایان دهه اول محرم بین نیازمندان نزدیک به تکیه میدان شهرری توزیع خواهد شد تا امسال نیز اجرای نیت مرحوم آشتیانی انجام گرفته باشد.

وی در پایان یادآور شد: تا پایان دهه اول محرم نیز دیگر نیاتی که با اطعام عزاداران حسینی مرتبط باشند، در قالب بسته ارزاق بین نیازمندان شهرری توزیع می‌شوند.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در سازمان اوقاف

خواندن مطلب بعدی ←

وقف در خدمت معیشت مردم خواهد بود/ اقدام جدی سازمان اوقاف برای ساخت مسکن موردنیاز محرومان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =