رضایتمندی «هاجر مهرعلیان» از اجرای خود در مسابقات قرآن

هاجر مهرعلیان، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از اجرای رضایتمند خود گفت.

به گزارش رسامدیا، هاجر مهرعلیان، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم درباره اجرای روز ۳۰ بهمن‌ماه گفت: به لطف خداوند تلاوت خوبی را ارائه دادم و هرچه دارم از کرم خداوند است.

وی با اشاره به تپق ظریف و نامشخصی که هنگام اجرا داشت، گفت: اجرای رضایتمندی داشتم و امیدوارم بتوانم حائز رتبه شوم و موجبات خرسندی خانواده‌ام را مهیا کنم.

مهرعلیان درباره سطح رقبای خود، بیان کرد: هنوز تمامی حافظان به اجرا نپرداخته‌اند تا بتوانم درباره سطح اجراها قضاوت کنم.

این حافظ قرآن درباره سطح مسابقات بین‌المللی قرآن، اظهار کرد: سطح مطلوب رو به بالایی را در این دوره نسبت به ادوار گذشته، شاهد بودیم و اجراهای قوی در بخش بانوان داشتیم.

وی درباره میزان تلاش خود برای رسیدن به این جایگاه، بیان کرد: هر حافظ قرآن جدای از مسابقات قرآن، تلاش خود را دارد و باید هر روز برنامه روزانه مرور و تثبیت محفوظات داشته باشد.

هاجر مهرعلیان به‌عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن کریم در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن موسوم به «الهاشمی» در سال ۱۳۹۴ حضور داشت که توانست مقام پنجم در رشته حفظ کل قرآن همراه با تفسیر عربی به عربی را کسب کند.

مهرعلیان، پنجم شهریورماه ۱۳۷۰ در خانواده‌ای دارای پنج فرزند در اصفهان متولد شد و دارنده مدرک کارشناسی در رشته حقوق است. او مشغول تدریس در جامعةالقرآن شعبه حضرت زهرا(س)، جامعةالقرآن شعبه امام رضا(ع) و مؤسسه اهل‌البیت(ع) است. او بهترین مشوقش را در ابتدا پدر و مادرش می‌داند و هنگامی که در سال ۹۲ ازدواج کرده است، همسرش نیز در این راه همراهش بوده است.

یادآور می‌شود، آیین افتتاحیه مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ بهمن‌ماه، همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۵۲ شرکت‌کننده از ایران و ۳۳ کشور دیگر در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

مراحل مقدماتی این مسابقات طی ماه‌های گذشته با شرکت نمایندگانی از ۸۲ کشور به صورت مجازی برپا شده است. همچنین رقابت‌های بخش بانوان این رویداد بزرگ قرآنی ایران اسلامی، طی روزهای یکشنبه، ۳۰ بهمن تا دوم اسفند هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بخش آقایان در همان روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در حضور اعضای هیئت داوران این دوره برپا می‌شود.

ورود عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم در سالن اجلاس سران آزاد است. (مقرر شد عوامل اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات از درب شرقی سالن اجلاس سران و مدعوین از درب غربی سالن اجلاس ورود داشته باشند).

→ خواندن مطلب قبلی

تلاوت بغض‌آلود حافظ روشندل و شایعاتی پیرامون انصراف قاری مصری

خواندن مطلب بعدی ←

اعلام جزئیات آخرین روز بخش بانوان مسابقات ‌بین‌المللی قرآن ایران

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + دو =