معاون استاندار و فرماندار تهران:
سرمایه گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی موجب خودکفایی در بسیاری از عرصه های تولید شده است

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با هدایت سرمایه گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی، فضاهایی در عرصه تولید ایجاد شده که تا امروز در بسیاری از حوزه ها متصل و محتاج بودیم که حتما از خارج از کشور تامین شود.

به گزارش رسامدیا، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: امروز توفیقی حاصل شد که در نمایشگاه دستاوردهای وقف که با حضور شرکتهای دانش بنیان برگزار شده حضور پیدا کردیم. حمایت از شرکتهای دانش بنیان، اتفاق مبارکی است که چند سالی است شروع شده و در این دو سال اخیر این حمایتها از سوی سازمان اوقاف به صورت ویژه صورت می پذیرد. با هدایت سرمایه گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی، فضاهایی در عرصه تولید ایجاد شده که تا امروز در بسیاری از حوزه ها متصل و محتاج بودیم که حتما از خارج از کشور تامین شود.
وی اظهار کرد: امروز می بینم که در صنایع پزشکی اتفاقات بسیار مبارکی افتاده همانطور که دانش پزشکی از دانش های برتر است تجهیزات مورد نیاز این حوزه توسط جوانان که در حوزه شرکتهای دانش بنیان فعالیت می کنند ساخته می شود و در این مسیر سازمان اوقاف این اقدامات را با حمایت خود شتاب می دهد.
قیومی افزود: حمایتهای سازمان اوقاف از صنایع در عرصه های دامی و پزشکی و خاص الکترونیکی و غیره باعث افتخار است و انشاالله در آینده نزدیک جزء برترین ها در این حوزه می شویم.
وی تصریح کرد: باید خیرین با این فضا آشنا شوند. دعوت از خیرین در این نمایشگاه و اینکه بدانند چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است ضرورت دارد  و حتما حضور آنها را مستحکم تر می کند. یکی از اتفاقات خوب همین برپایی نمایشگاه هاست گاهی باید این افراد دعوت شوند و بیایند از نزدیک اتفاقات را مشاهده کنند تا با انگیزه بیشتر در این حوزه ورود کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

دانش بنیان ها باید در خدمت ارزان سازی و رفاه مردم باشند

خواندن مطلب بعدی ←

اوقاف خود را مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری می داند/ بهینه سازی تولید مد نظر است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =