خدمت رسانی موکب اوقاف زنجان همچنان ادامه دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:خدمت‌رسانی موکب اوقاف زنجان به زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی تا ۲ روز آینده ادامه دارد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام مختار کرمی افزود: این موکب از ۱۷ روز قبل در مرز خسروی در حال خدمت‌رسانی است و خوشبختانه در این مدت بازخورد خوبی از زائران و مسئولان در فعالیت این موکب داشتیم.

وی با اشاره به همکاری حشدالشعبی، اوقاف استان کرمانشاه و نیروهای مرزبانی، خادمین موکب شهدای مقاومت و به ویژه بقعه قیدار نبی (ع) در این موکب، گفت: خوشبختانه موکب اوقاف زنجان، جزو مواکبی بود که دارای بیشترین زائر و تردد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در این ۱۷ روز به بیش از ۱۴۰ هزار نفر یعنی روزانه ۲۰ هزار نفر در وعده‌های غذایی روزانه خدمت‌رسانی شد، اضافه کرد: با توجه به طولانی بودن مسیر تلاش شد در این مدت میان وعده‌ای مناسب فصل بین زائران توزیع شود.

کرمی با اشاره به حضور مسئولین استانی و کشوری در موکب اوقاف و ابراز رضایت از خدمت‌رسانی در این محل، گفت: تلاش اوقاف بر این است که فعالیت موکب در این محل دائمی شود، چون برخی امکانات اولیه برای برپایی موکب وجود دارد.

وی با بیان اینکه نواقص احصا شده و در تلاش هستیم که در سال‌های آتی این موضوعات برطرف شود، اضافه کرد: یکی از این موضوعات گسترده‌تر کردن امکانات بهداشتی برای استفاده خادمین و زائرین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اغلب اقدامات در این موکب با کمک‌های مردمی انجام شد، اضافه کرد: تجربه نشان داده است که حضور مردم در صحنه و مشارکت آنها پیش برنده امور بوده و در تحقق اهداف کمک شایانی داشته است.

کرمی با بیان اینکه در این مدت برنامه‌های فرهنگی نیز برای زائران اجرایی شد، افزود: خوشبختانه استقبال زائران از این برنامه‌ها بالا بود و برنامه‌ریزی می‌شود که در سال‌های آتی تعداد این برنامه‌ها بیشتر شود.

→ خواندن مطلب قبلی

موکب اوقاف استان مرکزی پرچم دار خدمت رسانی زائران در کاظمین است

خواندن مطلب بعدی ←

حضور رئیس جمهور در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 13 =