با انجام‌ وقف مشارکتی؛
فرش های حرم امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس تعویض شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان از تعویض فرش های حرم امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی در این باره گفت: این اقدام به صورت وقف مشارکتی و در شب میلاد حضرت علی علیه السلام صورت گرفت و تمام فرش‌های امامزاده سیدمظفر(ع) تعویض شد.
مدیرکل اوقات و امور خیریه استان هرمزگان افزود: با انجام‌ وقف مشارکتی، یک‌هزار متر فرش با هزینه یک‌ميليارد تومان برای امامزاده خریداری شد و امید است مردم در پرداخت اقساط این فرش‌ها، اداره کل اوقات و امور خیریه استان را یاری کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی از آستان امامزاده سیدمظفر علیه‌السلام به عنوان چشم و چراغ شهر بندرعباس یاد و تصریح کرد: هرچه فضا، معنوی‌تر و پاکیزه‌تر باشد، قطعا زائران آستان امامزاده سیدمظفر علیه‌السلام از آن بهره بیشتری خواهند برد.
وی با بیان اينكه فرش‌های حسينيه امامزاده سیدمظفر علیه السلام نیز تهيه شده و تعویض خواهد شد‌، تأکید کرد: تقاضا داریم که مردم دوستدار اهل بیت علیهم‌السلام‌ در ایجاد فضای کاملأ معنوی، دست یاری به اداره کل اوقات و امور خیریه استان هرمزگان بدهند تا با مشارکت مردم، علاوه بر توسعه صحن آستان امام‌زاده، فضا نیز از نظم و انضباط برخوردار شود تا بتوانیم مروج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این مکان شریف باشیم و در راستای فرموده‌ مقام معظم رهبری مبني بر تبديل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش مستمر و همیشگی صورت گیرد‌.

→ خواندن مطلب قبلی

ضرورت برقراری رابطه علمی در تولید محصولات مختلف

خواندن مطلب بعدی ←

حجت‌الاسلام خاموشی تأکید کرد: دیپلماسی دانش‌بنیان مبنای مذاکره بین دولت‌ها قرار گیرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =