نشست «تحلیل فقهی – اقتصادی وقف پول و سهام» برگزار می‌شود

شصت و یکمین نشست تخصصی خیر ماندگار با عنوان «تحلیل فقهی – اقتصادی وقف پول و سهام»، چهارشنبه 16 اسفندماه از ساعت 10 الی 12 در محل سازمان اوقاف و امور خیریه، ساختمان شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش رسامدیا، شصت و یکمین نشست تخصصی خیر ماندگار با عنوان «تحلیل فقهی – اقتصادی وقف پول و سهام» با همت پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، چهارشنبه 16 اسفندماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 در محل سازمان اوقاف و امور خیریه، ساختمان شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

در این برنامه دکتر مصطفی کاظمی نجف‌آبادی (عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) به عنوان سخنران به ارائه مطالب می‌پردازد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدرضا یوسفی (عضو هیئت علمی دانشگاه قم) و دکتر حسین قشقایی (عضو هیئت علمی دانشگاه سوره) به عنوان ناقد حضور خواهند داشت و دکتر سیدمحمدرضا سیدی (معاون برون‌دادهای علمی و پژوهشی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) نیز در جایگاه دبیر کرسی در برنامه حاضر خواهد بود.

گفتنی است این نشست به دو صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در جلسه، عدد 61 را به شماره زیر پیامک کنند:

09912064093

برای تماشای پخش زنده نشست از نشانی‌های زیر استفاده کنید:

لینک جلسه:

B2n.ir/ala61

پخش زنده:

Ala.ui.ac.ir/fa/live

لازم به یادآوری است که به شرکت‌کنندگان، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت/تصدی دو شغل در سازمان اوقاف

خواندن مطلب بعدی ←

بهانه برگزاری مسابقات قرآن ترویج سبک زندگی قرآنی و شکل گیری نظام الگویی متناسب با قرآن است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 4 =