کمک ۵میلیارد ریالی اوقاف اصفهان برای مبارزه با کرونا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: با توجه به روزهایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌ها صدمه وارد کرده توزیع بسته‌های معیشتی ضرورت دارد و در این راستا برای کسانی که نیازمند بودند بسته‌های معیشتی در قالب طرح افق و طرح آستان مهربانی در سطح ناحیه دو اصفهان تهیه و توزیع گردید .
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقا ف و امور خیریه از استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت : ۱۷۰۰ بسته معیشتی جهت خانواده های نیازمند با همت مراکز افق بقاع شاخص ناحیه دو و با بهره مندی از ظرفیت خیرین با ارزشی بالغ بر۴میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال تهیه و در یکماه اخیر در بین خانواده های نیازمند اصفهان توزیع گردید.

به گفته او بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مردم از جمله ماکارونی ، روغن ، گوشت ، رب ، برنج، حبوبات، سویا و… است که بین ۱۷۰۰خانوار توزیع گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: با رعایت توصیه های بهداشتی و پروتکل های تعیین شده و با توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام از مرحله همه گیری شیوع کرونا عبور خواهیم کرد و این بیماری قطعا ابتلا و امتحان الهی است و امیدواریم به شایستگی از این مرحله عبور کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان اضافه کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب ، بیم حمله بیولوژیک در این بیماری وجود دارد و نظام سلطه و استکبار در مظان آن هستند و احتیاط و پیشگیری های لازم ضرروی است.

وی در مورد توزیع پک بهداشتی افزود : پک های توزیع شده شامل (ماسک ،مواد ضدعفونی ،دستکش،ژل و….) می باشد که ارزشی بالغ بر ۳۱۹ میلیون ریال را دارا بوده است.

این مقام مسئول از دیگر اقدامات بقاع متبرکه و اداره ناحیه دو را ضد عفونی کردن بقاع خصوصا محدوده و محلات حرمهای مطهر دانست که توسط ۱۸۰نفر از خادمین بقاع و بسیجیان صورت پذیرفته وبیش از ۲۲۰۰لیتر مواد ضد عفونی کننده با ارزشی بیش از ۳۴۹میلیون ریال مصرف و محله های اطراف بقاع متبرکه را بطور خودجوش در ۸۰نوبت ضد عفونی کردند.

حجت الاسلام بیدرام در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه همه ساله دراین ایام مراسم جشن های مختلفی در سطح گسترده در بقاع متبرکه برگزار می شد در ایام و اعیاد شعبانیه و نوروز بیش از ۲۰ ویژه برنامه توسط مراکز افق بقاع متبرکه از کنار مضجع شریف امامزادگان با ارزشی بالغ بر ۳۰میلیون ریال تهیه و بطور همزمان از شبکه های مجازی پخش شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان خاطر نشان کرد :ویژه برنامه تلویزیونی از امامزاده محسن (ع) و امامزاده ابوالعباس خوراسگان تحت عنوان توسل خانگی از شبکه اصفهان با هزینه ای بالغ بر۸۰میلیون ریال روی آنتن رفت .

منبع خبر

→ خواندن مطلب قبلی

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط اوقاف کرمانشاه

خواندن مطلب بعدی ←

رونمایی از دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در اصفهان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =