اجرای طرح‌های سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح‌های سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان انجام می شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام مختار کرمی در جریان کلنگ‌زنی موقوفه امام رضا (ع) با اشاره به وجود ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان زنجان بیان کرد: مشارکت مردم نسبت به وقف در استان بیشتر شده است.

کرمی با اشاره به تاثیر وقف در خدمات اجتماعی بیان کرد: در خدمات اجتماعی باید بیشتر تلاش کنیم که خدمات دیده شود، چرا که اوقاف در این رابطه اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ساخت ۵۲ واحد مسکونی برای نیازمندان نیز خبر داد و گفت: در این رابطه نیز از مشارکت دستگاه‌های مرتبط بهره گرفته شده است.

کرمی از وجود چند روستای ۶ دانگ موقوفه در استان خبر داد و گفت: برای مثال هم اکنون در شهرستان ابهر و خرمدره چند روستای موقوفه داریم و در روستای خراسانلو ۱۷ معدن داریم.

وقف در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج سنت حسنه وقف در ساحت‌های مختلف فرهنگی منشا برکات بسیار خواهد بود، بیان کرد: وقف توانسته است به حل مشکلات و آبادانی جامعه کمک کند.

حجت حسن شجاعی در جریان کلنگ‌زنی موقوفه امام رضا (ع) گفت: وقف به عنوان یک سیستم پویا و بازوی نیرومند، کارکردی مؤثر در ساماندهی امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، مذهبی و کالبدی جامعه برعهده گرفته است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر وقف در جامعه اسلامی گفت: به لطف خداوند و با همت و نیت خیری قنبری یک اتفاق مبارک در شهرستان در حال رخ دادن است.

→ خواندن مطلب قبلی

اختتامیه مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در کرمانشاه+تصاویر

خواندن مطلب بعدی ←

کشف یک وقفنامه سنگی در همدان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =