توزیع بسته‌های بهداشتی از محل موقوفات جهت ایمن‌سازی و قطع زنجیره کرونا

استاندار زنجان گفت: اوقاف در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، توزیع بسته های بهداشتی جهت ایمن سازی مردم و قطع زنجیر کرونا را در دستور خود قرار داده است.

به گزارش رسامدیا، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان درگفت وگویی اختصاصی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در پی شیوع ویروس کرونا از سال گذشته شاهد آن بودیم، مراسم وبرنامه های فرهنگی و معنوی بقاع متبرکه لغو شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدف از این کار قطع زنجیره کرونا و کمک به ریشه کن شدن این بیماری بوده است، اضافه کرد: تعطیلی تجمعات در بقاع متبرکه نیز در ستاد پیشگیری مطرح و مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ برنامه ای در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار نشد، افزود: در همین راستا با توجه به ممنوعیت ورود زائران به بقاع متبرکه برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا، هیچ کدام از مراسم دینی و مذهبی با حضور زائران برگزار نشد.

حقیقی با اشاره به جایگاه معنوی بقاع متبرکه و حجم زائرانی که هر سال در این اماکن مقدسه حضور پیدا می‌کردند، گفت: امیدواریم پس از قطع زنجیره کرونا بازهم شاهد حضور زائران با خدمت رسانی مناسب باشیم، اما امروز از نهایت ظرفیت این اماکن در قطع زنجیره کرونا استفاده شده است.

استاندار زنجان همچنین به اقدام شایسته اوقاف در راستای توزیع بسته های بهداشتی از محل موقوفات خبر داد و گفت: این موضوع نیز یکی از اتفاقات خوبی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به استان در این حوزه رخ داده است.

→ خواندن مطلب قبلی

رویکرد همدلانه بقاع متبرکه در راستای مقابله با کرونا

خواندن مطلب بعدی ←

مدافعان سلامت، جان خود را وقف کرده‌اند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 2 =