پیام دکتر خاموشی در محکومیت پیمان ننگین امارات و اسرائیل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی کرنش ذلیلانه امارات متحده عربی در مقابل رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و این اقدام را تبانی برای ادامه اشغالگری،خیانت بزرگ به جهان اسلام و تسلیم محض در برابر ظلم دانست.

به گزارش رسامدیا در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بَشِّرِ الْمُنافِقینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذاباً أَلیما؛ الَّذینَ یَتَّخِذُونَ الْکافِرینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ الْعِزَّهَ لِلَّهِ جمیعاً»

به منافقان بشارت بده که عذابی دردناک برایشان است، همان کسانی که به‌جای مؤمنان، پیمان دوستی با کافران می‌بندند؛ آیا عزت را نزد آنان جستجو می‌کنند؟ درحالی‌که همانا عزت سراسر نزد خداست.

(آیات ۱۳۸ و ۱۳۹ سوره نسا)

امارات متحده عربی با نرمش و چرخش و کرنش ذلیلانه مقابل اسرائیل غاصب آب به آسیاب دشمن دیرینه‌ای ریخت که جنایاتش از صفحه روزگار با هیچ سیل بنیان‌کنی پاک شدنی نیست. نام این  تبانی برای ادامه اشغالگری و این خیانت بزرگ به جهان اسلام و این تسلیم محض در برابر ظلم را در حالی مصالحه گذاشته‌اند که نتیجه آن چیزی جز تباهی نیست.

به  دولتمردان بزدل و خیانتکار اماراتی که نه به «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ»  وقعی می‌نهند نه به «رُحَماءُ بَينَهُم»  هشدار می‌دهیم که اگر غلام حلقه‌به‌گوش طواغیت و نژادپرستان پست رژیم صهیونیستی شوند طبق وعده قرآن «وَكَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا»  به‌زودی همراه با اسرائیل به بن‌بستی  گرفتار خواهند شد که انتهایش نابودی محض است.

این‌جانب ضمن محکوم کردن اقدامات پنهانی و آشکار دولتمردان اماراتی در همراهی با جنایات اسرائیل اطمینان دارم که این خنجری که صهیونیسم برای از پشت زدن به مردم فلسطین به امارات متحده عربی هدیه  داده است به حول و قوه الهی سینه خود اماراتی‌ها را خواهد شکافت.

→ خواندن مطلب قبلی

برنامه تلویزیونی «حس مشترک» میزبان واقفان کشور می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

هر که در مقابل ولی بایستد، طاغوت است / مرز دین، حدود الله است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + یک =